![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 oktober 2005 Locatie: terneuzen
| Citaat:
__________________ Extreme Flight profile Yak 54E,Extreme Flight Extra 58",E-sky LamaV4,Kyosho Calmato,Aeromarine sprintcat,snoopey II.cmp Zero,Freewing F-16, 360 degree vector thrust | |
| | |
| | #33 (permalink) | ||
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: Heel ver in het zuiden richting de zee Leeftijd: 38
| Citaat:
![]() Citaat:
Dat is dan toch ook weer een staaltje van een gemeente op zijn smalst!? Wel pochen met het feit dat ze zo'n vereniging 'hebben' maar ondertussen...............
__________________ Premier Telemaster 8' - Reichard Blizzard - Simprop Dädalus - Graupner Cirrus - Protech Ibis 120 - SB Cheetah - Robbe Diamant - | ||
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Citaat:
ja ik weet het..voor ik aan modelvliegen begon heb ik eerst ook gekeken in de gemeentegids of er wel genoeg accomodatie in de buurt voor was.bij het lezen van wat jij ook hebt gevonden dacht ik dat het wel goed zat.maar achteraf kom je dan toch even bescheten uit..en zo kweken ze hier de wildvliegers
__________________ Extreme Flight profile Yak 54E,Extreme Flight Extra 58",E-sky LamaV4,Kyosho Calmato,Aeromarine sprintcat,snoopey II.cmp Zero,Freewing F-16, 360 degree vector thrust | |
| | |
| | #36 (permalink) |
| ja ik wist wel dat de vereniging nog bestond,maar niet dat bijna alle oud leden bij jou in belgie vlogen.
__________________ Extreme Flight profile Yak 54E,Extreme Flight Extra 58",E-sky LamaV4,Kyosho Calmato,Aeromarine sprintcat,snoopey II.cmp Zero,Freewing F-16, 360 degree vector thrust |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: Heel ver in het zuiden richting de zee Leeftijd: 38
| EML is een platenlabel
__________________ Premier Telemaster 8' - Reichard Blizzard - Simprop Dädalus - Graupner Cirrus - Protech Ibis 120 - SB Cheetah - Robbe Diamant - |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2004 Locatie: evergem Leeftijd: 66
|
Voor mij is dit Eeklose Model Luchtvaart . Eeklose Modelluchtvaart, vliegen in het hartje van het Meetjesland en is een gezellig clubje
__________________ NO WIND NO FUN |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2004 Locatie: evergem Leeftijd: 66
|
en altijd de tunnel gebruiken ( betalen ) er is een vliegclub (“ALPHA”) in Hulst op een paar km van DRESTAR zijn woonplaats maar is daar niet graag zeker .
__________________ NO WIND NO FUN |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 8 maart 2008 Locatie: zeeuws-vlaanderen Leeftijd: 49
|
Ja dat klopt wel, maar ik moet zeggen dat het mij ook niet erg trekt, waarom? ze hebben allerlei regels die ik vreemd genoeg niet in hun eigen regelement terug kan vinden. Ik denk dat ze met twee maten meten. Maar het zou natuurlijk de beste oplossing zijn.
|
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Citaat:
Goed, Terneuzen-Kloosterzande is een minuut of 20 rijden. Terneuzen - Delta een half uurtje en dan 2x de tunnel. Alpha in Hulst trekt hem niet. Maar Drestar, waarom probeer je EML dan niet? Dat is toch ook maar een 3 kwartier of zo rijden. Althans, in ieder geval niet gek veel langer als van Terneuzen naar Oostburg.
__________________ Premier Telemaster 8' - Reichard Blizzard - Simprop Dädalus - Graupner Cirrus - Protech Ibis 120 - SB Cheetah - Robbe Diamant - | |
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Citaat:
en club Delta is wel een goede club,ik heb er nog gevlogen in het sloegebied op een mooi groot veld.maar helaas zit de westerschelde-tunnel ertussen en als je dan geregeld wil gaan vliegen kost het aardig wat geld om steeds over te steken.
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Citaat:
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |