![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| | #1895 (permalink) |
| Lid sinds: 12 januari 2009 Locatie: Hellevoetsluis Leeftijd: 31
|
Was weer een heerlijk dagje vandaag. Lekker met de Parkmaster gespeeld, vlucht met z'n 3en (2x Profile Yak, 1x Parkmaster) was erg leuk. Ook de Xtra nog uitgelaten, moet nodig trainen....
__________________ Pilot RC Extra300, engine DLE55, Liporacer, MPX Parkmaster, Dlg ELF, Futaba FF-10 2.4Ghz |
| | |
| | #1896 (permalink) |
| Marktmeester Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Inderdaad een geweldige middag, super weer ook Ennuh Erik, ik moet ook nog genoeg trainen |
| | |
| | #1897 (permalink) |
| Lid sinds: 2 augustus 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 37
|
Heerlijke middag! Prima weer, lekker gevlogen.. En een echte man kan nog lachen na een mid-air: ![]() ![]() Het andere toestel: ![]() ..ik stond toen het gebeurde met Erwin te praten, die zei 'dat wordt een mid-air' en op het moment dat hij 'mid-air' zei gebeurde het ook. (Toeval?) De klap zelf leek wel vuurwerk, zowel het geluid als het beeld. Frontaal elkaars vleugel geraakt, die in snippers naar beneden kwamen dwarrelen met links en rechts ervan de neerkomende kisten.
__________________ ✁ Katana [HK] 2.49m ZDZ80 RV (bouw) ☺ Remedy [MT] 2m 6364 230kv 10s ☺ Yak 54E Profile [EF] 1.22m 3548 1100kv 3s ☺ Parkmaster [MPX] 98cm 2217 950kv 3s Laatst gewijzigd door Bas roR; 30 juli 2010 om 22:07 |
| | |
| | #1901 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2010 Locatie: rozenburg Leeftijd: 17
|
ik zag het net gebeuren allebei raakte ze elkaars vleugel en daarna vlogen ze in een confetti regen van balsa en bespanfolie grond in. robert en erik nog erg bedankt voor de spullen. @ fabian ik kwam vandaag op de club blijkt dat robert nog wat balsahout voor me mee had genomen en ook nog een motorsteun dus die heb ik nu ook al. maar ondanks de mid-air was het wel een mooie dag mvg p@ul
__________________ cermark yak 54/ms composit swift/multiplex funjet/ futaba t6EX |
| | |
| | #1902 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2010 Locatie: rozenburg Leeftijd: 17
|
Ik heb vanavond een nieuw motorschot gemaakt en dan kan daarop de motorsteun. Maar wat waren de dingen waar ik op moest letten? Wat betreft het monteren van de motor. -paul-
__________________ cermark yak 54/ms composit swift/multiplex funjet/ futaba t6EX |
| | |
| | #1903 (permalink) |
| Marktmeester Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
| Niet heel veel spannends hoor, maar zorg er gewoon voor dat hij ongeveer op dezelfde positie komt te zitten als met de oude motorsteun. Dan komt ook de stuurkabel voor je carburateur mooi uit. Check voordat je de motorsteun vastmaakt, ook even of de uitlaat niet aanloopt tegen de rompzijkant, dat is nog wel eens het geval bij trainers. Soms kun je dan door de motorsteun iets te verplaatsen qua hoogte, dit voorkomen.
|
| | |
| | #1904 (permalink) |
| Lid sinds: 12 januari 2009 Locatie: Hellevoetsluis Leeftijd: 31
|
Damn, das balen. T zit ook niet mee Robert... Je zou zeggen dat het bijna onmogelijk is om 2 kisten op dezelfde tijd op dezelfde plaats te krijgen in de lucht, maar het gebeurd toch regelmatig....helaas...
__________________ Pilot RC Extra300, engine DLE55, Liporacer, MPX Parkmaster, Dlg ELF, Futaba FF-10 2.4Ghz |
| | |
| | #1905 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juli 2009 Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel
| Tsja, dat lachen was als een boer met kiespijn...... Ik nog wachten tot Alex en Bas uitgeragd waren....lekker in de verte alleen mijn rondjes draaien om de nieuwe motor voor de Extra te laten inlopen en opeen van links......bam.....vleugel weg......... Schade: kist total loss, twee servo's met gestripte tandwielen en een gloednieuwe motor vol zand. Ik ben net klaar met het strippen en reinigen van de motor, morgen proberen om de cylinder liner over de zuiger te krijgen. Zuigerveer is wat weerbarstig. Nou morgen is er weer een dag. Vrouwlief vindt het een "rothobby" maar mijn jongste dochter vond het toch wel zielig dit keer.... ze vindt dat ik de lege plek aan het plafond maar moet vullen met een nieuwe kist![]() Als je probeert tegen elkaar te vliegen lukt het echt niet...dus Erik: wat zijn we goed!!!!! See ya all at the field... Gr. Robert Laatst gewijzigd door Roop; 31 juli 2010 om 01:05 Reden: typo.. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |