![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| | #2222 (permalink) |
|
Alex heeft net mijn EXP ingevlogen en heb zelf ook nog 2 vluchtjes kunnen maken zijn een paar echt vette foto's gemaakt, dus die komen hier nog te staan (alex heeft fotos gemaakt)
__________________ EF Extra 300 48" EXP, Swift 2(verlicht) Laatst gewijzigd door fabianvzwol; 3 september 2010 om 18:07 | |
| | |
| | #2224 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2005 Locatie: Belgium
|
ps: Fabian, de EXP vliegt nog 10maal beter met de SFG's erop!
__________________ RC Flying, it takes a month to learn, a lifetime to master Follow 3DCollege on twitter! |
| | |
| | #2226 (permalink) |
| Lid sinds: 2 augustus 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 37
|
Prima foto's weer Ik heb gisteren nog een aantal vluchtjes fpv gemaakt; met een andere antenne voor de ontvanger in de bril heb ik ook geen storing meer Gaat er vanmiddag/vanavond nog iemand vliegen?
__________________ ✁ Katana [HK] 2.49m ZDZ80 RV (bouw) ☺ Remedy [MT] 2m 6364 230kv 10s ☺ Yak 54E Profile [EF] 1.22m 3548 1100kv 3s ☺ Parkmaster [MPX] 98cm 2217 950kv 3s |
| | |
| | #2227 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 februari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 33
| Citaat:
Heb wel zin om te gaan weer eigenlijk!
__________________ Pitss Python DLE55 Futaba 10CG | |
| | |
| | #2228 (permalink) | |
| Marktmeester Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
| Citaat:
| |
| | |
| | #2229 (permalink) |
| Lid sinds: 12 januari 2009 Locatie: Hellevoetsluis Leeftijd: 31
|
Ik ben vanavond aanwezig! What time? Enne... Mooie jas in de kleuren van je Extra Fabian!
__________________ Pilot RC Extra300, engine DLE55, Liporacer, MPX Parkmaster, Dlg ELF, Futaba FF-10 2.4Ghz |
| | |
| | #2230 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2004 Locatie: Ook ergens geloof ik Leeftijd: 39
|
Sh*t! Ik kan vanavond niet en aan het weer te zien wordt het een strak najaarsavondje!...
__________________ Mannen zijn kinderen met geld |
| | |
| | #2231 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 februari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 33
| Citaat:
Ik zal zo nog wel eventjes oefenen dan! Ik denk dat we er vanaf half 6 zullen zijn, hopelijk wat vroeger... Succes van het weekend Tjen, ik ben blij dat ik zo drie dagen gevlogen heb, omdat er van het weekend waarschijnlijk weinig van gaat komen. (vrouwlief is namelijk ook weer eens vrij)
__________________ Pitss Python DLE55 Futaba 10CG | |
| | |
| | #2233 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 16 april 2008 Locatie: weer in Rotjeknor ! Leeftijd: 32
|
zoooo ben effe niet online geweest want ik moest even een i-phone proberen te verpatsen de afgelopen dagen ......hey alex als je voortaan foto`s plaatst laat dan die gene van die walvis met die trainer achterwege ...................?? nu sta ik met mijn dikke reet op het net. ![]() ![]() ![]() verder morgen mooi weer !!!! gtzz ps tjen uiteraard heb ik je i-phone niet gevonden anders had je hem al weer terug gehad inmiddels. Laatst gewijzigd door ultim@te; 4 september 2010 om 01:01 |
| | |
| | #2234 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2010 Locatie: rozenburg Leeftijd: 17
|
Bedankt voor de reacties. @ Roop ik zal zaterdag met de kist aanwezig zijn ergens in de middag na mn werk . @fabian dat zijn mooi foto's want lelijk zijn ze niet. @tjen jammer van je I phone. ook jammer dat ik net te laat was met vragen aangezien je naar waalwijk was geweest. mvg paul
__________________ cermark yak 54/ms composit swift/multiplex funjet/ futaba t6EX |
| | |
| | #2235 (permalink) |
| Lid sinds: 12 januari 2009 Locatie: Hellevoetsluis Leeftijd: 31
|
Was een heerlijk avondje. 2 Trainingsvluchten gemaakt, 2e ging best aardig. Nieuwe accu's doen hun werk uitstekend! Even wennen zelfs! Verder een prachtig moment voor Roel.... Hij vertelt het straks zelf wel (waarschijnlijk ramt hij er nu nog een can benzine doorheen). Morgen weer!
__________________ Pilot RC Extra300, engine DLE55, Liporacer, MPX Parkmaster, Dlg ELF, Futaba FF-10 2.4Ghz |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |