![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| | #2266 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2004 Locatie: Ook ergens geloof ik Leeftijd: 39
|
Hè damn.. ík heb inmiddels weer wat leuke momenten gemist geloof ik... ![]() Maarja, deze jongen is de laatste paar dagen helaas nogal ![]() M'n Aifoon is in ieder geval weer terecht... tussen de bank gevallen en dat ding stond op 'stil' dus auditief zoeken door dat ding te bellen had geen zin Een hoop ge-eikel verder met de provider maar alles werkt weer..
__________________ Mannen zijn kinderen met geld |
| | |
| | #2267 (permalink) | |
| Marktmeester Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
| Citaat:
| |
| | |
| | #2268 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 16 april 2008 Locatie: weer in Rotjeknor ! Leeftijd: 32
|
gezien de mensen die er toen waren leek het mij al stug dat hij door een ander was meegenomen. top dat je ipoon weer terecht is. john leuk zo dat filmpje alleen er zit een klein foutje in , het was zondag 5 september . ik weet dit heel goed daar het mijn verjaardag was het is wel tof dat er steeds meer foto`s en filmpjes in dit draadje staan , dan kunnen andere mensen goed zien dat we een gezellig cluppie hebben ![]() ![]() ![]() |
| | |
| | #2271 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 februari 2008 Locatie: dordrecht Leeftijd: 45
|
hmmmm ja de datum is niet helemaal gelukt ![]() leuk dat het filmpje zo goed ontvangen word zal dit eens vaker doen alleen dat programma om de boel te fixen snap ik echt nog niet en dat ding was best duur magix video deluxe mischien als iemand dit programa kent kan die het me eens uit leggen volgende keer zal ik wel mijn standaart meenemen want echt een stabiel beeld is het niet laat even weten als je dit programa kent neem ik volgende keer mijn laptoppie mee gr.john
__________________ te weinig tijd*****te veel zooi |
| | |
| | #2272 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2010 Locatie: rozenburg Leeftijd: 17
|
mooi filmpje John ik ga denk ik ook vaker mijn fotocamera meenemen. en mooi nieuws dat je I phone weer terecht is tjenk. mvg paul
__________________ cermark yak 54/ms composit swift/multiplex funjet/ futaba t6EX |
| | |
| | #2274 (permalink) |
| Lid sinds: 2 augustus 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 37
|
Ja.. minder. Dit is heel geen nazomer.
__________________ ✁ Katana [HK] 2.49m ZDZ80 RV (bouw) ☺ Remedy [MT] 2m 6364 230kv 10s ☺ Yak 54E Profile [EF] 1.22m 3548 1100kv 3s ☺ Parkmaster [MPX] 98cm 2217 950kv 3s |
| | |
| | #2277 (permalink) |
| Lid sinds: 2 augustus 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 37
|
Ja - op de valreep een prima avondje gister Voor het eerst het B programma gevlogen; in twee vluchten maar één 0 (stallturn in keerfiguur) en hier en daar erg scheef gegaan om op lijn te blijven.. En een hoop punten ontdekt waar je subtiel bij moet sturen maar waar mijn duimen dat nog niet vanzelf doen. Laatst gewijzigd door Bas roR; 12 september 2010 om 20:56 Reden: schpelling |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |