![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| | #2641 (permalink) |
|
hoe laat staan jullie (Roel en Bas) op het veld? Ben een dagje vrij van school, en het is morgen prachtig vliegweer, moet alleen wel om 5 uur werken (dus ik doe een belletje dat ik wat later ben
__________________ EF Extra 300 48" EXP, Swift 2(verlicht) | |
| | |
| | #2642 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 33
|
Het is even afwachten, sóchtends een belangrijk gesprek, ik verwacht een pakketje in de middag. Maar vliegen is lastig nee tegen te zeggen... Ik hou je op de hoogte!
__________________ Pitss Python DLE55 Futaba 10CG |
| | |
| | #2644 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2010 Locatie: rozenburg Leeftijd: 17
|
Tja ik heb maar even gebeld net, en nu schijnt dat het geld terug krijgen 3 dagen duurt. Alex nog bedankt voor het aanbod dat je een kist wilde halen maar ik lag gisteren al vroeg te pitten dus heb je reactie pas net gelezen. mvg paul
__________________ Extreme Flight Profile Yak 48''/ms composit swift(verlicht)/multiplex funjet/Lightra Delta futaba t6EX |
| | |
| | #2646 (permalink) |
| Lid sinds: 12 januari 2009 Locatie: Hellevoetsluis Leeftijd: 31
|
Heb net ook weer een proefrun gemaakt. Hij loopt netjes, alleen de uitlaat trilt steeds los. Iemand ideeen hoe dit op te lossen?
__________________ Pilot RC Extra300, engine DLE55, Funjet Ultra, MPX Parkmaster, Futaba FF-10 2.4Ghz |
| | |
| | #2650 (permalink) |
|
Das het mooie ervan... Er valt niks vast te draaien. Het zit met klemmen vast. Wordt n ritje hobby in voor een kleinere klem.
__________________ Pilot RC Extra300, engine DLE55, Funjet Ultra, MPX Parkmaster, Futaba FF-10 2.4Ghz |
| | |
| | #2652 (permalink) |
|
Neem het kunststof buisje mee en rij wel even langs, dan weet ik zeker dat het goed zit.
| | |
| | #2653 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
| Citaat:
0mm regen in weekend..... | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |