| | | | ||||
![]() |
| | |||||||
| Registreer | ShowCase | FAQ | Vrienden Foto Upload | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #796 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 35
|
Gewoon gaan vliegen, stoppen ze maar een kaart in de bus dat je het zelf moet invullen Wij hadden donderdag gepland staan voor Rozenburg (morgen gewoon op Ede weer Naja, misschien weekie erop dan.
__________________ Zie onze modellen op: BosModelAir Sponsors: ModelAircraftCompany.nl o.a. Jets & Jeti Model / V-Nix.nl o.a. FlyCamOne`s |
| | |
| | #798 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 augustus 2004 Locatie: Zwijndrecht NL Leeftijd: 47
|
@Berto. Volgende week donderdag en vrijdag ben ik ook in de gelegenheid om te vliegen. @ Alex, vertrouwen ze je niet Gewoon de sleutel aan de buren geven joh, kun jij lekker gaan vliegen. Ger.
__________________ A good landing is a landing where you can walk away from |
| | |
| | #799 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 35
|
Hee Ger, mooi man, heb ik de donderdag weer staan, zal die Leon ook eens vragen. Krijg het wel zwaar dit seizoen, elke woensdag op Ede en de vrouw had het erover dat ik toch ook maar om de week moest gaan proberen om naar Rozenburg te crossen. Weet niet waar zij de vrije tijd van mij vandaan haalt maar ze staat er in ieder geval achter
__________________ Zie onze modellen op: BosModelAir Sponsors: ModelAircraftCompany.nl o.a. Jets & Jeti Model / V-Nix.nl o.a. FlyCamOne`s |
| | |
| | #801 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: nu in Oss (na 34 jaar Duitsland) en Ik ga lekker weer terug naar Duitsland .(over 7 jaar) Leeftijd: 57
| Citaat:
Mvg Johan | |
| | |
| | #802 (permalink) |
| Die motor zit muurvast! Alleen was het even pielen (een uur met 3 man) om hem aan de praat te krijgen en af te stellen, maar daarna was het vol gas vliegen. En wat een heerlijk weer was het!!! Heb na de eerste vlucht de uitslagen vergroot, naar 100% en zo nog een 5tal vluchten gemaakt. Alles is nog heel m.u.v. de folie, die kwam hier en daar los. Moet zeggen de 4takt motor was even wennen, dacht steeds dat ik half gas vloog, maar de Extra vliegt heerlijk. Weg met de Calmato!! (en heb al toestemming om een benzinekist aan te schaffen Bas en Roel, hebben jullie toevallig nog een onderdeel van mn Extra zien liggen? Volgens mij ben ik de cowl vergeten....kleinigheidje
__________________ Goldwing MX-2, engine DLE55 , X-TRA 2000 Electro, MPX Parkmaster, Futaba FF-10 2.4Ghz | |
| | |
| | #804 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 31
|
Erik heeft het motorschot erg netjes gerepareerd! We zijn wel lang bezig geweest met de motor, eerst stond de stationairnaald dichtgedraaid (Erik dacht dat je daar de servoarmpje mee vastdraaide LOL), later bleek ook nog de brandstof toevoer slang een gaatje te hebben en werden er steeds luchtbelletjes aangezogen... Later liep de motor wel prima volgens mij. Erik was al aardige kapriolen aan het uithalen en heeft waarschijnlijk het calmato tijdperk al achter zich gelaten... Mijn extra vloog weer perfect... Wat een heerlijk ding! hehe Starten was ook geen enkel probleem, misschien dat die dl niet zo van de winter houdt! Op het eind had Bas nog een ongelukje! Aardige crash, maar hij komt er goed mee weg! Hij hoeft waarschijnlijk alleen de motorsteunen te vervangen... Was wel echt perfect weer! Weinig wind en zon! Je kon achter elkaar doorvliegen zonder het koud te krijgen. Voor het eerst dit jaar!!! En om half 7 waren we nog aan het vliegen...
__________________ Extra 260 2.2m DLE55 Katana MD Futaba 10CG |
| | |
| | #805 (permalink) |
|
Ik heb je cowl zelf niet zien liggen maar Peter kwam nog langs - die had het erover dus als het goed is ligt 'ie in het clubhuis. Ik was daarna ff te druk bezig met de schade aan mijn Yak.. Na twee stukken stabiele harriėr toch iets te langzaam en te laag door de bocht gegaan. Daar kukelde hij eerst uit - daar was ik op berekend - maar daarna kukelde hij meteen door naar de andere kant en zat ik in de problemen. Ik kreeg hem bijna weer goed maar kwam toch met een vleugelpunt n de grond en daarna de prop. Goed; motorsteunen afgebroken (tweede keer nu), cowl 3 stappen lelijker en wat kleine stukjes niet constructief hout kapot. Mazzel dus! Waar zijn de foto's Roel?
__________________ ✁ Katana [HK] 2.49m ZDZ80 RV (bouw) ☺ Remedy [MT] 2m 6364 230kv 10s ☺ Yak 54E Profile [EF] 1.22m 3548 1100kv 3s ☺ Parkmaster [MPX] 98cm 2217 950kv 3s | |
| | |
| | #806 (permalink) |
|
Zonde Bas, maar gelukkig te repareren. T was echt een superdag, weer veel geleerd. Beter dat de cowl gered is, staat toch een stuk mooier en scheelt een hoop fladderende folie. Heeft iemand trouwens gegevens van die jongen die foto's stond te maken?
__________________ Goldwing MX-2, engine DLE55 , X-TRA 2000 Electro, MPX Parkmaster, Futaba FF-10 2.4Ghz | |
| | |
| | #808 (permalink) |
|
Hehe - moet nog wel even een motorsteun zien te scoren. Ik had net de verhouding up/gas een beetje in de vingers.. maar kom maar op met die snelcursus! (Elke week een ander 3D onderdeel?) C-programma nog drie keer gedaan.. ging niet echt lekker (of ik was te kritisch) @Erik: geen gegevens.. ik weet alleen dattie voor z'n cursusopdracht bezig was. Hij moest bewegende dingen fotograferen dus hij was wel op de goede plek.
__________________ ✁ Katana [HK] 2.49m ZDZ80 RV (bouw) ☺ Remedy [MT] 2m 6364 230kv 10s ☺ Yak 54E Profile [EF] 1.22m 3548 1100kv 3s ☺ Parkmaster [MPX] 98cm 2217 950kv 3s | |
| | |
| | #809 (permalink) | |
| Marktmeester Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Interesses: Giant Scale 3D Leeftijd: 26
| Citaat:
Moet zelf zeer hoognodig ook gaan trainen voor de wedstrijden, naja, als het 2 weken mooi weer wordt, dan ga ik wel wat vaker ofzo | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |