![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| | #2131 (permalink) |
| Lid sinds: 12 januari 2009 Locatie: Hellevoetsluis Leeftijd: 31
|
Vervelend weer Roel die deadstick landing. Vertrouwen in je motor weer weg... Wat zou het nou kunnen zijn..
__________________ Pilot RC Extra300, engine DLE55, Liporacer, MPX Parkmaster, Dlg ELF, Futaba FF-10 2.4Ghz |
| | |
| | #2132 (permalink) |
| Lid sinds: 9 september 2005 Locatie: Hellevoetsluis Leeftijd: 48
|
Zaterdag jongstleden: Ondanks de flinke bries uit het zuid-westen, werd er toch nog aardig wat gevlogen. En de "oude garde" was ook bijna voltallig aanwezig en even een "scary moment" voor Robert en Paul, maar dat liep gelukkig goed af. Dus al emt al een gezellige middag. Een deel van de line-up: ![]() Een piper cubje, dat z'n luchtdoop kreeg. ![]() En Paul z'n gedeukte stabilo. Dat is weer even klussen Paul, wel balen. ![]() En later op de middag nog Bas en Roeland:
__________________ Vliegclub: EMCR Rozenburg Graupner MX16s, Hobbico Superstar 40; PUMA III, Super Chipmunk 120, TP P-39 |
| | |
| | #2133 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 februari 2008 Locatie: dordrecht Leeftijd: 45
|
vandaag nog even op het velt geweest was niet zo druk maar tussen de buien door toch nog wat kunnen vliegen met mijn wottrainer volgende keer hopelijk beter weer
__________________ te weinig tijd*****te veel zooi |
| | |
| | #2134 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2010 Locatie: rozenburg Leeftijd: 17
|
ja maandag word het ook niet als ik naar het weerbericht kijk p@ul
__________________ cermark yak 54/ms composit swift/multiplex funjet/ futaba t6EX Laatst gewijzigd door p@ul; 23 augustus 2010 om 17:19 |
| | |
| | #2136 (permalink) |
| Lid sinds: 6 januari 2008 Locatie: Schiedam Leeftijd: 38
|
Hey Ruud, Ik was van plan morgen mijn sukhoi een maiden te geven. Tegen de middag lijkt inderdaad redelijk. Groet, Michel
__________________ Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli |
| | |
| | #2139 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2004 Locatie: Zwijndrecht NL Leeftijd: 49
|
Vandaag was weer zo'n perfect vliegdaagje. Enne met een leuk groepje, véééééél kero opgestookt, lekker bijgebabbeld, waneer weer? Mijn RT Hammer, na grote beurt, loopt ook weer zoals ik van 'm gewend ben en heeft weer 14 litertjes weg. Groet Ger.
__________________ A good landing is a landing where you can walk away from |
| | |
| | #2140 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2004 Locatie: Ook ergens geloof ik Leeftijd: 39
|
Jee, nooit geweten dat die kisten zoveel verstoken Was overigens wel amusement op het moment dat Gerald met z'n Rafale een tailchase deed met de SU26MX van Michel (Michel30)
__________________ Mannen zijn kinderen met geld |
| | |
| | #2141 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Was gister zeker een p[erfect daggie, vooral ook daar Leon en ik nu ook gebreveteerd zijn voor de jetsjes. En tja, die dingen verstoken wel iets teveel, Leon en ik hebben elk zo`n 20 ltr verstookt Wanneer weer? zal de agenda eens open slaan, wil toch die 1x per maand zien te gaan halen Dus in September moeten we het maar weer proberen
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #2142 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 januari 2008 Locatie: Schiedam Leeftijd: 38
| Citaat:
Geslaagde middag inderdaad: leuk om zoveel jets bij elkaar te zien, horen en ruiken
__________________ Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli | |
| | |
| | #2143 (permalink) | |
| Citaat:
Jij moet toch eens met een spandoek met je naam erop gaan lopen of een fluorescerend petje met een propellertje, dan kan ik je vinden en eindelijk een kennis maken Berto ![]()
__________________ Mannen zijn kinderen met geld | |
| | |
| | #2144 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Hehe, toen ik de berichten hierboven las had ik ook zoiets van "hee dat was die of die". Eerst liep ik met een zwart shirt rond met BosModelAir en m`n naar erop. Tegenwoordig loop ik met een blauw shirt rond Maar ik was dus degene met die F-15 ![]() Wie weet volgende keer een nieuwe poging
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #2145 (permalink) |
|
Ah! Begint me wat te dagen ja! Die F15 had wel een apart geluid wat goed opviel, soort agressiviteit erin Ik was diegene met de staart in m'n haar en zat meer op de bank omdat ik niets bij me had op dat moment door rugklachten helaas. Ik ga nog wat YT filmpjes posten die ik die dag heb gemaakt alleen is het geluid een beetje slecht door de wind.
__________________ Mannen zijn kinderen met geld |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |