| | | | ||||
![]() |
| | |||||||
| Registreer | ShowCase | FAQ | Vrienden Foto Upload | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Marktmeester Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Interesses: Giant Scale 3D Leeftijd: 26
|
Aangezien een steeds groter aantal clubgenoten van mij en andere geinteresseerden nu ook op het forum actief zijn, heb ik in overleg met Robert maar eens een topic aangemaakt De bedoeling is uiteraard dat hier alle vragen en opmerkingen betreffende de club gesteld kunnen worden, maar het is wellicht ook erg handig om hier te melden wie er wanneer op de club aanwezig is Elektronica en Modelbouwclub Rozenburg Om het spits maar af te bijten; morgenmiddag zijn we met een groepje aanwezig vanaf een uur of 13.00, tot het donker wordt ongeveer |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 22
|
graag kom ik hier binnenkort jets kijken! de komende twee weken heb ik in ieder geval vervoer.
__________________ Op de bouwplank: RBC Corby Starlet funschaal Remember: when flying inverted 'down' becomes 'up' and 'up' becomes expensive! |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Marktmeester Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Interesses: Giant Scale 3D Leeftijd: 26
| Citaat:
A.s. zaterdag is de funfly, helaas doe ik zelf niet mee bij gebrek aan geschikt toestel | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 22
|
zaterdag ga ik helpen bij een verhuizing, kan ik helaas niet. Ik zal Ger weleens contacten wanneer hij gaat jetten.
__________________ Op de bouwplank: RBC Corby Starlet funschaal Remember: when flying inverted 'down' becomes 'up' and 'up' becomes expensive! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
he jitze kom gezellig bij ons langs man zaterdag funfly ligt aan het weer of ik kom kan altijd met de oxalys vliegen of met de calmato zal wel zien o en alexz .....goed beeeeeeeeezig gr.john
__________________ te weinig tijd*****te veel zooi Laatst gewijzigd door heligek; 14 oktober 2009 om 10:41 |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 35
| Citaat:
Zal er zelf dan ook zijn.
__________________ Zie onze modellen op: BosModelAir Sponsors: ModelAircraftCompany.nl o.a. Jets & Jeti Model / V-Nix.nl o.a. FlyCamOne`s | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
Maar het ging jou denk ik om het aantal f3a vliegers | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 25 september 2006 Locatie: Pernis
|
Heb geen pb gezien
__________________ Groeten,, Danny FF9 Super | Calmato sports | Easystar | CopterX 450SE V2 | Trex 500 ESP | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |