| | | | ||||
![]() |
| |||||||
| Registreer | FAQ | Vrienden Foto Upload | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #136 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2009
|
ahahah raoul heb jij een sim ik heb al een tijdje aerofly pro deluxe is daar ook de yak voor ?
__________________ futaba, twin star, yak55sp, sportkistje, mini delta, morback f3p, ergens onder het stof de dizzy bird en swentbold lid |
| | |
| | #137 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2007 Locatie: Maastricht Leeftijd: 29
|
Yeps, ik heb Phoenix RC. Goede sim. Daar is een soort van Yak zoals wij hebben (de lil' banshee). Vliegt echt zoals de onze. Als je wilt kunnen we wel een weekje ofzo sims ruilen. Ik ben nl erg benieuwd naar Aerofly pro deluxe al een tijd. Zitten ook erg leuke modellen in. Ruilen we erna de sims weer terug. Bespreken we morgen wel.
__________________ OMP Edge 540P (West50T1), Yak 55 (OS55AX), Outlaw (West36T1), Panic (OS61), Quickie 500 (TT46pro), Magic (OS46AX), PA Addiction, MPX Parkmaster, Rapster, etcetc. Swentibold lid! |
| | |
| | #138 (permalink) |
| Lid sinds: 7 september 2007 Locatie: Suestra (limburg) Leeftijd: 36
|
Vanmiddag tussen 1400 en 1500 uur aanwezig. snel nog even roerhoorntjes maken voor de gecko dan kan die ook waarschijnlijk de lucht in. aerofly heb ik ook nog wel ergens voor je liggen Raoul.
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. |
| | |
| | #139 (permalink) |
|
zo vandaag even lekker kunnen vliegen alleen jammer van de prop instellingsfoutje kiken hoe het weer volgende week wordt
__________________ futaba, twin star, yak55sp, sportkistje, mini delta, morback f3p, ergens onder het stof de dizzy bird en swentbold lid |
| | |
| | #140 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juli 2007 Locatie: born Leeftijd: 46
|
Vandaag ook lekker met de heli's kunnen vliegen. Het was ook een lekker weertje weinig wind ik heb de 600 nitro eindelijk kunnen trimmen. Ja jammer van de prop kevin maar ik heb zo een vermoeden dat je er nog wel een paar nodig hebt. Daar vraagt dit model toch ook om. groeten Rob
__________________ trex 600 n pro+compass atom 500+trex 450 clone+div vlieg tuigen/lid mvc swentibold |
| | |
| | #141 (permalink) |
|
hahaaha ja moet ik maar een gaan kijken welke afmetingen had de prop ook alweer? nog bedankt voor het opladen nu maar eens kijken of ik de yak 55 ergens kan vinden voor aerofly en wat doet het weer morgen HEEl veel wind zeket he?
| | |
| | #145 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2007 Locatie: Maastricht Leeftijd: 29
|
Prima Kevin, sorry dat ik je vandaag niet geholpen heb. Volgende keer zeker, beloofd. Maar je had Rob. En vandaag de maiden van de Quickie 500, super!
__________________ OMP Edge 540P (West50T1), Yak 55 (OS55AX), Outlaw (West36T1), Panic (OS61), Quickie 500 (TT46pro), Magic (OS46AX), PA Addiction, MPX Parkmaster, Rapster, etcetc. Swentibold lid! |
| | |
| | #146 (permalink) |
|
maakt nix uit ik moet even een nieuwe prop halen morgen even op teletekst kijk van het weer van zaterdag de wind wordt weer minder!!! vrijdag maar 4-5 dus zaterdag denk ik 4 ofzo alleen het word wat kouder maarja daar kleed ik me wel op ik kijk morgen even of ik zaterdag ga vliegen. als ik da even ga oefenen kan ik kijken wanneer ik op ga
| | |
| | #149 (permalink) |
| Lid sinds: 7 september 2007 Locatie: Suestra (limburg) Leeftijd: 36
|
met dit weer niet. bij goed weer wel. a) de checko vliegen. B) bij windstil de microbipe invliegen
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. |
| | |
| | #150 (permalink) |
|
ja het gaat misshien wel van l1 Verdere vooruitzichten Zondag het regent tijdelijk, maar er zijn ook enkele opklaringen en het wordt met ongeveer 11 graden iets zachter. Maandag en dinsdag is het, op een enkele bui na, grotendeels droog met wolkenvelden en af en toe zon. Het wordt iets kouder met maxima rond 7 graden en ’s nachts ligt de temperatuur met minima rond 2 graden later dicht bij het vriespunt met lokaal lichte vorst aan de grond. Woensdag is het overdag droog met nu en dan zon, in de avond is er weer kans op regen
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |