![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #288 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2007 Locatie: Maastricht Leeftijd: 31
|
Ow, als het groen zichtbaar is dan kom ik dit weekend zeker Beetje sneeuw is niet erg, rijd ik wel door heen met de plankjes
__________________ ME163, Viper Q500, Lazy Bee, Gnumpf GT, FJ Ultra, Stinger 40, Stinger 21, Kasumi 21, Dewoitine, Speedcobra, Parkmaster, Magic, Yak55SP, OMP Edge 540, Paraglider, etc. |
| | |
| | #290 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2009 Locatie: Sittard Limburg Leeftijd: 16
|
vandaag even gevlogen héél koud en veel wind ![]() kwam bijna niet vooruit met de twinstar de yak is vadaag maar aan de grond gebleven ![]() kevin
__________________ 52CC Katana 2,10M, mpx parkmaster, hacker sky fighter, freestyler, giles 202, der kleine barron, Precise. Mvc swentibold lid. |
| | |
| | #291 (permalink) |
|
Hoe was het veld Kevin? Nog veel sneeuw of ook goed te rijden met wieltjes? Kom ik morgen nl
__________________ ME163, Viper Q500, Lazy Bee, Gnumpf GT, FJ Ultra, Stinger 40, Stinger 21, Kasumi 21, Dewoitine, Speedcobra, Parkmaster, Magic, Yak55SP, OMP Edge 540, Paraglider, etc. |
| | |
| | #292 (permalink) |
|
ja het veld is goed hoor alleen bij de keet tot het hek veel sneeuw en een beetje bij de tafels de rest is goed
__________________ 52CC Katana 2,10M, mpx parkmaster, hacker sky fighter, freestyler, giles 202, der kleine barron, Precise. Mvc swentibold lid. |
| | |
| | #293 (permalink) |
|
Owwwwww ... dan is het goed Ben er morgen da als het droog is, hoop het. regend nu wel erg hard hier.
| | |
| | #294 (permalink) |
| Lid sinds: 7 september 2007 Locatie: Suestra (limburg) Leeftijd: 38
|
Ben bang dat morgen het veldje onder staat met water als het zo blijft door gieten.
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. |
| | |
| | #295 (permalink) |
|
Regent het nog zo hard bij jullie? Hier is het droog. Achja, zie morgen wel. Anders ga ik lekker Dead Rising: Chop till you drop op de Wii spelen (vandaag binnen gekregen)
| | |
| | #296 (permalink) |
|
Nou, Alexandra is goed ziek dus geen vliegen voor mij vandaag maar ziekenbroeder spelen Volgene week beter. En dan echt, is al een maand geleden bijna.
| | |
| | #297 (permalink) |
|
zo hehe vandaag gelukkig de morback kunnen oplaten hij doet het ahaha dat vliegt echt langzaam alleen jammer van de wind. is leuk voor op het veld rondjes te vliegen
| | |
| | #298 (permalink) |
| Lid sinds: 7 september 2007 Locatie: Suestra (limburg) Leeftijd: 38
|
Van harte Kevin. Ik wilde mijn /gecko het luchtruim laten verkennen dit weekend maar kwam er ineens achter dat het niet gaat. moet eerst de zender nog laten ombouwen naar 2,4. doet me meteen herinneren dat ik snel nog iemand moet bellen daarover.
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |