![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #319 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2007 Locatie: Maastricht Leeftijd: 31
|
Nops, maar ik zal even kijken als ik jou was hoe het weer is. Lag vandaag zo een 5cm sneeuw. En als ik nu naar buiten kijk is het heeeeeeeeel wet. Dus vrees het ergste.
__________________ ME163, Viper Q500, Lazy Bee, Gnumpf GT, FJ Ultra, Stinger 40, Stinger 21, Kasumi 21, Dewoitine, Speedcobra, Parkmaster, Magic, Yak55SP, OMP Edge 540, Paraglider, etc. |
| | |
| | #321 (permalink) |
| Lid sinds: 7 september 2007 Locatie: Suestra (limburg) Leeftijd: 38
|
Dit weer heeft ook wel weer zijn voordelen, zo kun je je hangar in orde maken in huis. Hier eindelijk eens alle toestellen gewoon vlieg klaar. Hop van het rek af, op veldje accu erin en vliegen maar. tijden zijn hier anders geweest hahahaha.
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. |
| | |
| | #325 (permalink) |
| Lid sinds: 7 september 2007 Locatie: Suestra (limburg) Leeftijd: 38
|
Hahahah zal ze weer met de bezem gezwaait hebben? volgend probleem hoe krijg ik hier nu ongemerkt de angel S30 en de spitfire tussen. ![]() A) depron shit weg? b) extra hangar aanhouden bij mijn ouders.
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. |
| | |
| | #326 (permalink) |
|
C) Die Sivko Edge hierheen sturen voor een logeerpartijtje Neem die maar eens mee naar het veld de volgende keer, wil die wel eens (zien) vliegen
__________________ ME163, Viper Q500, Lazy Bee, Gnumpf GT, FJ Ultra, Stinger 40, Stinger 21, Kasumi 21, Dewoitine, Speedcobra, Parkmaster, Magic, Yak55SP, OMP Edge 540, Paraglider, etc. |
| | |
| | #329 (permalink) |
|
Idd, koop dan een paar goedkope elders
| | |
| | #330 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2009 Locatie: Sittard Limburg Leeftijd: 16
|
is die grijze rechts onderaan van hobby city? en vlieg ergewoon mee tot dat hij daduuk is kan je de spullen eruit halen
__________________ 52CC Katana 2,10M, mpx parkmaster, hacker sky fighter, freestyler, giles 202, der kleine barron, Precise. Mvc swentibold lid. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |