| | | | ||||
![]() |
| | |||||||
| Registreer | ShowCase | FAQ | Vrienden Foto Upload | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #336 (permalink) |
| Lid sinds: 7 september 2007 Locatie: Suestra (limburg) Leeftijd: 37
|
over boeren gesproken. dit filmpje hebben we te danken aan Gerard_nl hier op het forum
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. Laatst gewijzigd door marcel73; 7 februari 2010 om 21:59 |
| | |
| | #337 (permalink) |
|
Benieuwd wanneer we dit eens bij ons op het veldje kunnen zien. Maar ja, als je dit zo ziet zijn het wel boeren met ballen op het filmpje hahaha.
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. |
| | |
| | #339 (permalink) |
| Zoals het er nu naar uitziet is denk ik Theo de eerste die dit na doet. Mits hij nog een maandje goed door oefend.
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. |
| | |
| | #341 (permalink) |
| Idd die bedoel ik. Sins Theo dit onder de knie heeft gaat hij gelukkig niet meer zo irritant midden op het veld staan met zijn vliegtuigjes.
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. Laatst gewijzigd door marcel73; 9 februari 2010 om 18:44 |
| | |
| | #342 (permalink) |
| Moderatorteam |
nou dan moet ik maar eens een vlucht van onze theo komen bekijken aldaar. de gemiddelde "Mits hij nog een maandje goed door oefend" piloot doet er toch wel even over zo'n nivo te bereiken (als dat doel al gehaald word)
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #343 (permalink) |
|
Marcel is gewoon door de war Rob zie ik ook binnenkort zo raggen, zeker als hij zijn ragmethode van plankjevliegen overneemt
__________________ OMP Edge 540P, Yak 55 SP, Outlaw, Panic, Quickie 500, Magic Funfly, PA Addiction, MPX Parkmaster, Rapster, Wow hotliner, Mounton 1600V, etc. Swentibold lid! Laatst gewijzigd door R!; 10 februari 2010 om 09:22 | |
| | |
| | #345 (permalink) | |
| Citaat:
Sinds Theo niet meer op het forum aktief is heeft die zeeen van tijd. 1/3 achter de simulator 1/3 meer tijd om buiten te vliegen en bouwen aan nieuwe toestellen. 1/3 vrouw en opstarten eigenbedrijf.
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. Laatst gewijzigd door marcel73; 10 februari 2010 om 09:06 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |