![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #346 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2007 Locatie: Maastricht Leeftijd: 31
|
Pfff, zegt ie. Ik sta tenminste ieder weekend buiten in dit weer meneer de bouwert Maar je hebt wel gelijk hoor. Die Gaui 200 van Theo knalt alle kanten op, maar dat moet je niet zeggen, krijgt ie een ego van Dus Alexzzzzzzzzzzzzzz, je bent uitgenodigd En Kevin, die Cox mogen hoor, waarom niet. Maar waarom zo moeilijk doen met die oude dingen
__________________ ME163, Viper Q500, Lazy Bee, Gnumpf GT, FJ Ultra, Stinger 40, Stinger 21, Kasumi 21, Dewoitine, Speedcobra, Parkmaster, Magic, Yak55SP, OMP Edge 540, Paraglider, etc. Laatst gewijzigd door R!; 10 februari 2010 om 10:23 |
| | |
| | #347 (permalink) |
| Marktmeester Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
| Deal, I'm in
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #348 (permalink) |
| Lid sinds: 7 september 2007 Locatie: Suestra (limburg) Leeftijd: 38
|
Welkom, die 200 ccm bak moet wel helaas eerst gemeten worden, 80 db en niet meer........... en op de piloten staanplaats staan, niet midden op het veld................ en natuurlijk in de 250 meter sector blijven.Ander krijgen we klachen van onze vaste leden en natuurlijk de gemeente.
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. |
| | |
| | #349 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ | |
| | |
| | #351 (permalink) | |
| Citaat:
Anyway, we gaan een beetje off-topic geloof ik
| | |
| | #352 (permalink) |
|
Nee hoor, in ons draadje mag alles, daarom is het ons draadje. Nu rules, zijn er al genoeg. Behalve als heel veel niet-leden dit draadje spammen, dan moet er een limburgse blaaskapel heen om mee af te rekenen
__________________ ME163, Viper Q500, Lazy Bee, Gnumpf GT, FJ Ultra, Stinger 40, Stinger 21, Kasumi 21, Dewoitine, Speedcobra, Parkmaster, Magic, Yak55SP, OMP Edge 540, Paraglider, etc. |
| | |
| | #353 (permalink) | |
| Citaat:
Hebben jullie dit jaar nog iets van een fly-in/show o.i.d.?
| | |
| | #354 (permalink) |
|
Korreltje zout Alexz Fly-in horen we volgende maand op de vergadering
__________________ ME163, Viper Q500, Lazy Bee, Gnumpf GT, FJ Ultra, Stinger 40, Stinger 21, Kasumi 21, Dewoitine, Speedcobra, Parkmaster, Magic, Yak55SP, OMP Edge 540, Paraglider, etc. |
| | |
| | #355 (permalink) |
| Lid sinds: 4 maart 2009 Locatie: Limburg
|
We kunnen al blij zijn als we deze zomer een beetje fatsoenlijk aan het vliegen kunnen blijven,met al dat gegraaf. Een blaaskapel moet niet zo'n probleem zijn de komende week
__________________ T-Rex 600N Le,Raptor 50 Titan SE,Trex600 gasser |
| | |
| | #356 (permalink) |
|
Raptor: ik dacht dat jullie boeren dat wel een beetje gewent waren graaf werk ????? Alexx: Theo staat hier helemaal buiten. Regels zijn gewoon regels. Of je moet mij al als Theo aanzien. Maar dan moet ik je helaas teleurstellen. Anyway back tot topic. Vliegen of niet een bbq zou wel weer mooi staan na een dag gezamelijk vliegen.
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. |
| | |
| | #357 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juli 2007 Locatie: landgraaf Leeftijd: 48
|
boeren houden ook van bbq. En theo gaat echt wel knallen met zijn helie . En gezamelijk vliegen moeten we zeker weer eens doen. Wanneer kom je eens achter die bouw plank vandaan ?
__________________ trex 700le+trex 600 n pro+compass atom 500/lid mvc swentibold |
| | |
| | #359 (permalink) |
|
Ja Bob de Bouwert! Niet lullen, vliegen!
| | |
| | #360 (permalink) | |
| Citaat:
Bang dat Hans en Theo je nog inhalen met hun 3d kunsten??? De bouwplank word nu ook ingeruild voor de folie bout. Daarna mag het weertje wat aan de betere hand zijn zodat we nog 2 maiden vluchten kunnen gaan maken. (hb-1, Gecko en mustang) oeps zijn er 3. Daarna word de bouwplank weer uitgehaald aangezien ik dan toch wel de tekening en de rest binnen moet hebben van de Fock wulf.
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |