![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #362 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2009 Locatie: Sittard Limburg Leeftijd: 16
|
bah bah bouwen is saai is echt iets voor mensen die niet in de kou durven te vliegen :P weet iemand of een cox sure start ook iets kan met snelheid regelen via een servo
__________________ 52CC Katana 2,10M, mpx parkmaster, hacker sky fighter, freestyler, giles 202, der kleine barron, Precise. Mvc swentibold lid. |
| | |
| | #364 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 september 2007 Locatie: Suestra (limburg) Leeftijd: 38
| Citaat:
Gelukkig heeft dit niks met vliegen te maken. Tevens bouw ik het liefst in de zomer hahaha.
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. | |
| | |
| | #365 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2007 Locatie: Maastricht Leeftijd: 31
|
Nops, dat is nu de charme en het grote kenmerk van de Coxjes. Start je, met de regelnaald stel je de rpm in en dan gaan Waar wil je het opzetten Kevin? En hoe kom je op het idee? En die games zijn idd leuk, funfly wedstrijd zeker eens doen. Heb wel laatst met Ton een 'vossejacht' gedaan. Allebei crepepapier achter de kist gehangen en achter elkaar aanjagen maar, was erg leuk
__________________ ME163, Viper Q500, Lazy Bee, Gnumpf GT, FJ Ultra, Stinger 40, Stinger 21, Kasumi 21, Dewoitine, Speedcobra, Parkmaster, Magic, Yak55SP, OMP Edge 540, Paraglider, etc. |
| | |
| | #366 (permalink) |
|
ja gewoon een shockflyer of zo op een wind stille dag ik denk dat in iets klein ga bouwen weet alleen nog niet wat
__________________ 52CC Katana 2,10M, mpx parkmaster, hacker sky fighter, freestyler, giles 202, der kleine barron, Precise. Mvc swentibold lid. |
| | |
| | #368 (permalink) |
|
Kevin, Ik heb geen verstand van brandstof motoren. Maar Persoonlijk zou ik in elk geval niet een toestel gaan zoeken voor bij een motortje maar eerst een leuk toestel en dan daar een passend motortje bij. Ben bang dat je straks miss onnodige kosten gaat maken. Maar laat ik ook zo zeggen. We niet waagd blijft maagd.
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. |
| | |
| | #369 (permalink) |
|
ik dacht eerst aan zoiets want het is dezelfde motor
| | |
| | #370 (permalink) | |
| Citaat:
Dat geluidje Kevin doet me aan mijn oude onder buurvrouw denken hahaha. Alleen dat hoorde ik meer in de avond uren.
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. | |
| | |
| | #371 (permalink) |
|
is dat dan met shockflyers die zijn weer makkelijk te maken
| | |
| | #372 (permalink) | |
| Citaat:
Holydep, swift, shocky enz
| | |
| | #373 (permalink) |
|
maar ik bedoel er mee dat je geen balsakistje naar de haaie wil en is het dan gewoon iedereen een staart wie er als laatste nog een over heeft wint of één iemand een staart en wie hem als eerste eraf trekt wint??
__________________ 52CC Katana 2,10M, mpx parkmaster, hacker sky fighter, freestyler, giles 202, der kleine barron, Precise. Mvc swentibold lid. Laatst gewijzigd door twin star; 10 februari 2010 om 21:33 |
| | |
| | #374 (permalink) |
|
Kevin bij de fun dagen word er niet alleen vossen jacht gedaan. je kan het zo gek maken als je zelf wilt. B.v. onder een lint door vliegen dat je op een bepaalde hoogte spand, slalom vliegen en ga zo maar door. balsa kistje kun je ook snel in elkaar zetten hier voor hoor. 2 avonden door werken voor Bob.
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. |
| | |
| | #375 (permalink) |
|
nee balsa vind ik zonde dus depron vind ik makkelijk te maken/snijden. en je bedoelt zeker limbo vliegen even wat ideetjes op een rijtje *vossen jacht *limbo vliegen *slalommen *ik weet niet hoe dit heet maar door hoepels vliegen misschien is wel moeilijk maar toch *combat vliegen
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |