![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #646 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2007 Locatie: Maastricht Leeftijd: 31
|
Goed zo. En ich nicht, arbeid helaas.
__________________ ME163, Viper Q500, Lazy Bee, Gnumpf GT, FJ Ultra, Stinger 40, Stinger 21, Kasumi 21, Dewoitine, Speedcobra, Parkmaster, Magic, Yak55SP, OMP Edge 540, Paraglider, etc. |
| | |
| | #647 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2009 Locatie: Sittard Limburg Leeftijd: 16
|
__________________ 52CC Katana 2,10M, mpx parkmaster, hacker sky fighter, freestyler, giles 202, der kleine barron, Precise. Mvc swentibold lid. Laatst gewijzigd door twin star; 15 maart 2010 om 17:41 |
| | |
| | #648 (permalink) |
|
vandaag nog op het veldje geweest maar er was niemand wie is er vanavond nog aan het vliegen?
__________________ 52CC Katana 2,10M, mpx parkmaster, hacker sky fighter, freestyler, giles 202, der kleine barron, Precise. Mvc swentibold lid. |
| | |
| | #649 (permalink) |
|
even een waarschuwing voor het lawaai
__________________ 52CC Katana 2,10M, mpx parkmaster, hacker sky fighter, freestyler, giles 202, der kleine barron, Precise. Mvc swentibold lid. |
| | |
| | #650 (permalink) |
|
Loopt maar blijft niet lopen, toch even anders afstellen Kevin. Dat ie blijft lopen. Anders help je je motortje naar de kloten. Dus spelen met de stelnaald Maar is een begin
__________________ ME163, Viper Q500, Lazy Bee, Gnumpf GT, FJ Ultra, Stinger 40, Stinger 21, Kasumi 21, Dewoitine, Speedcobra, Parkmaster, Magic, Yak55SP, OMP Edge 540, Paraglider, etc. |
| | |
| | #651 (permalink) |
|
komt dit doordat hij te veel benzine krijgt?
| | |
| | #652 (permalink) | |
| Citaat:
nou nee dus hij 1/4de van mijn nagel eraf geslagen ![]() nu weet ik ook waarom ze niet meer gebruikt worden ![]() maar wat een supergeluid gewoon in een woord: fantasties
__________________ 52CC Katana 2,10M, mpx parkmaster, hacker sky fighter, freestyler, giles 202, der kleine barron, Precise. Mvc swentibold lid. | |
| | |
| | #653 (permalink) |
|
Moet ook een chickenstick gebruiken gumbal En volgens mij verzuipt ie idd, maar zoals gezegd spelen met de stelnaald kerel. Even kijken in de handleiding hoeveel slagen ie op en moet en dan indraaien maar als ie loopt.
| | |
| | #655 (permalink) |
| Lid sinds: 7 september 2007 Locatie: Suestra (limburg) Leeftijd: 38
|
Tussen de buien door denk ik dat het perfect vliegweer is vandaag. Helaas kan ik weer eens niet, geen vervoer. Autotje heeft ons in de steek gelaten van vriendinnetje en je raad het al ik kan de mijne weer afstaan. Hopenlijk morgen vroeg ook mooi weer?
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. |
| | |
| | #657 (permalink) |
|
Ik kom morgen ook, vandaag te brak met een kater na gister. En druk met zaken doen. Dus tot morgen!
| | |
| | #658 (permalink) | |
| Citaat:
hier ruzie met Elektro Tummers hebben me een tv verkocht wat niet aan de verkoop eisen voldoet. Hij zou media file's afspelen maar dat gaat gewoon niet met deze serie. Nu willen ze geen geld terug geven maar alleen een tegoed bon.
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. | |
| | |
| | #659 (permalink) |
|
morgen word het een druk dagje modelbouw forum voor mij. Ik ga me eens bezig houden om al mijn verzondern berichtjes/ foto's die betrekking hebben op bouwdraadjes die ik zelf gestart ben te wissen. Aangezien ze je hier al meteen een draadje op slot gooien om reden ......... Waar bestaat anders een nonmodelbouw forum uit? http://www.modelbouwforum.nl/forums/...oop-eisen.html
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. |
| | |
| | #660 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Misschien is het ook een idee om gewoon even contact met ons op te nemen en om uitleg te vragen Ik probeer altijd eerst te denken, daarna te communiceren en dan pas te handelen. Met het gene wat jij voorstelt benadeel je naast jezelf ook alle mede forumgebruikers. Ik weet niet of dat je opzet is..., Laat wat van je horen dan kijken we ernaar. M.vr.gr. Eric
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |