![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #751 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2009 Locatie: Sittard Limburg Leeftijd: 16
|
ik heb nu deze regelaar besteld: HobbyKing Online R/C Hobby Store : Hobbyking SS Heli Series 70-80A ESC w/UBEC $20.41 en ik wil misschien deze motor erbij voor de hk500GT: HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy Typhoon 500H Heli Motor 1800kv (500 Class) $24.95 kan dit?
__________________ 52CC Katana 2,10M, mpx parkmaster, hacker sky fighter, freestyler, giles 202, der kleine barron, Precise. Mvc swentibold lid. |
| | |
| | #752 (permalink) |
| Lid sinds: 7 september 2007 Locatie: Suestra (limburg) Leeftijd: 38
|
Kevin begrijp ik het goed. Je hebt nu dei regelaar besteld en gaat nu weer extra die motor bestellen? had je dat niet beter samen kunnen gedaan hebben ? Eerst eens goed bekijken wat je nodig hebt en dan bestellen lijkt me makkelijker. succes
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. |
| | |
| | #753 (permalink) |
|
nee ik had nog wat grammetjes over in dat pakketje van de heli dus regelaar meteen mee. der rest wilde ik van futaba halen maarja de prijze he
__________________ 52CC Katana 2,10M, mpx parkmaster, hacker sky fighter, freestyler, giles 202, der kleine barron, Precise. Mvc swentibold lid. |
| | |
| | #754 (permalink) |
|
zijn er morgen ook wat mensen zo ja hoelaat ongeveer?
| | |
| | #755 (permalink) |
|
Denk dat er overal wel wat mensen zijn. Of bedoel je op het veldje. Als zo'n weer is als vandaag ben ik er niet. is het redelijk dan kan het zijn dat ik er in de middag ben.
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. |
| | |
| | #757 (permalink) |
|
vandaag tussen de klok van 2 uur en drie uur hopenlijk op het veldje.
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. Laatst gewijzigd door marcel73; 15 mei 2010 om 13:29 |
| | |
| | #758 (permalink) |
|
marcel ALS ik morgen kom hoelaat ben jij er meestal dan en als ik kom neem ik de giles en de tekening mee kun je eens kijken. dus ik weet niet zeker of ik kom want ik ga misschien nog glasvezel kapjes maken
| | |
| | #759 (permalink) |
|
Kevin ik ben er rond de klok van half acht. Maar er zullen nog wel meer man zijn die je kunnen helpen. Als je maar luisterd naar hun raad. Leg straks nu maar eens uit wat je probleem was en is met de vleugel.
| | |
| | #761 (permalink) |
|
Raoul, ik heb nu dus een nieuwe cox gekocht en maandag even laten lopen. maar deze blijft goed lopen zonder echt om de 10 sec af te slaan. maar nu is er een probleem als hij aan het pruttelen is gaat hij opeens zonder dat we aan het brandstof pennetje kom heel hard draaie. weet jij of ik dit zelf kan op lossen om hem in te laten lopen of moet ik hem eens meenemen dat we hem op het veld laten pruttelen?
| | |
| | #762 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2007 Locatie: Maastricht Leeftijd: 31
|
Neem maar eens mee Kevin. Kunnen meerdere dingen zijn. Zoals valse lucht (denk het niet) maar als de brandstof opraakt gaat ie ook harder draaien. Etcetcetc. Moet het toch eens horen. Maar als ie niet afslaat loopt ie dus goed
__________________ ME163, Viper Q500, Lazy Bee, Gnumpf GT, FJ Ultra, Stinger 40, Stinger 21, Kasumi 21, Dewoitine, Speedcobra, Parkmaster, Magic, Yak55SP, OMP Edge 540, Paraglider, etc. |
| | |
| | #763 (permalink) |
|
ik neem hem wel mee kun je me helpen als je wil zo ja wanneer ben je er weer?
| | |
| | #764 (permalink) |
|
ding dong!!! en ja hoor tnt YEAY!!! snel pakketje aan nemen tekenenen kletsen en uit pakken. alleen het kapje is wat gescheurt en de bladen wat beschadigt voor de rest lijkt alles in orde dus bouwen! zo hé hé nu kan ik weer slapen met een gerust hartje. kevin YEAY mijn 500 heli
| | |
| | #765 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2007 Locatie: Maastricht Leeftijd: 31
|
Denk dat ik er zondag weer ben kevin, zaterdag iig niet ivm afspraken. En gefeli met de heli
__________________ ME163, Viper Q500, Lazy Bee, Gnumpf GT, FJ Ultra, Stinger 40, Stinger 21, Kasumi 21, Dewoitine, Speedcobra, Parkmaster, Magic, Yak55SP, OMP Edge 540, Paraglider, etc. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |