![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #871 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 juni 2010
| Citaat:
Dan ben je te laat, die dag sta ik al samen met Bram in de zaal te vliegen. De eerste tja, dan moet je vroeg zijn om de eerste vluchte te maken........ Marcel, pas op he, ik was ook ruim 20 jaar een hard werkende ambtenaar, maar dat van die sjengen klopt weer wel......... | |
| | |
| | #874 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2007 Locatie: Maastricht Leeftijd: 31
|
Ambtenaarpowerssssss! En jullie kennen me, ik klets veel En plagen mag, ik weet wie het zegt
__________________ Vliegt zonder hokjesdenken, opgeprikte etiketten, vooroordelen en heilige huisjes |
| | |
| | #877 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2009 Locatie: sittard Leeftijd: 42
|
Leuk filmpje gemaakt Kevin en Raoul.Alleen de laatste seconden van het filmpje is niet erg plezant,,,,,morgen maar de schade aan de Raptor inventariseren, en de boosdoener-servo uit elkaar halen, om te kijken waar het mogelijk is misgegaan. Een mogelijke oorzaak is waardoor mn Raptor is neergestort (op zijn kop) is doordat waarschijnlijk of een servohevel of een tandwiel van een van de swashservo's stuk is gegaan tijdens vliegen. De heli ging vanuit hoover plotseling vanzelf op zijn kop vliegen,,,,waardoor ik in eerste instantie geprobeerd heb om de heli weer rechtop te zetten,ik bemerkte dat dat niet ging, en besloot de heli met laag toerental van de motor en zo veel mogelijk lift omhoog (geinverteerde stickbeweging) zo netjes mogelijk te laten neerstorten. Desondanks,,,,is de schade toch nog vrij groot. Roger |
| | |
| | #878 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2010
| Dat is pas vanaf dat hij met die Anouk getrouwd is, dat meisje kan een aardig deuntje zingen, maar heeft ook de broek aan. Daarom kuurt hij zich op ons en de vliegtuigen uit. Maar Marcel, pas op he, geen huwelijkse voorwaarden betekend dat Anouk de helft van de vliegtuigen bezit...................... Nu nog een zender voor haar en ze gaat ook vliegen................. |
| | |
| | #879 (permalink) |
| Lid sinds: 7 september 2007 Locatie: Suestra (limburg) Leeftijd: 38
|
(Theo)Hahahah, de broek aan soms, maar wat vliegen en bouwen betreft heb ik nog altijd de broek aan. alleen ik ben lid van meerdere vereningingen en heb daar door meer om handen. Helaas moet je dan eens de een wat meer laten vallen dan de ander. maar het gaat erom dat je het met plezier doet ......... (Raoul) Als ik er ben ben jij er niet, ben jij er ben ik er niet.. Je weet me nr alleen te vinden als je kasten moet verhuizen en dan bel je ook nog eens de verkeerde....... p.s. nog iemand op het veldje straks? |
| | |
| | #881 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2009 Locatie: Sittard Limburg Leeftijd: 16
|
nog mensen in het weekend gevlogen?
__________________ 52CC Katana 2,10M, mpx parkmaster, hacker sky fighter, freestyler, giles 202, der kleine barron, Precise. Mvc swentibold lid. |
| | |
| | #883 (permalink) |
|
ik denk dat je dan toch als enigste daar was maarja ik ga zometeen weer verder aan de katana
__________________ 52CC Katana 2,10M, mpx parkmaster, hacker sky fighter, freestyler, giles 202, der kleine barron, Precise. Mvc swentibold lid. |
| | |
| | #884 (permalink) |
| Lid sinds: 14 juli 2009 Locatie: Susteren
|
Gister,zondag middag was het mooi weer, samen met Hans waren we de eerste dit jaar. Maar met het vrij maken van een parkeer veldje is m'n sneeuw schep gebroken! Af en toe even de vingers opwarmen binnen en hup weer......... Zie jullie morgen, Gr K |
| | |
| | #885 (permalink) |
|
heey kees, nou ik zal er morgen niet zijn. ik zie je wel de volgende keer als we weer gaan bouwen. Kevin
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |