![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #976 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2007 Locatie: Maastricht Leeftijd: 31
|
Whahahaha, dat is leuk weer te zien. Ik blijf dit jaar gewoon buiten vliegen ja. Ook met sneeuw, no problem. Als jij dan ook die hal uitkomt
__________________ Vliegt zonder hokjesdenken, opgeprikte etiketten, vooroordelen en heilige huisjes |
| | |
| | #977 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2009 Locatie: Sittard Limburg Leeftijd: 16
|
Haha doe ik het zonlicht zal dan wel pijn aan mijn ogen doen maar dat is bij zaak Ik zal dan denkmik ook wel een nieuw kistje hebben methanol natuurlijk
__________________ 52CC Katana 2,10M, mpx parkmaster, hacker sky fighter, freestyler, giles 202, der kleine barron, Precise. Mvc swentibold lid. |
| | |
| | #980 (permalink) |
|
Dacht je dat ik dat was Theo Oordeel was wel, vliegen doe je toch op de club. Had mijn nieuw gebouwde paraglider mee maar die heeft toch nog wel wat ruimte nodig om te vliegen en komt nog vrij snel binnen, niet handig met mensen in de buurt. Mijn wildvliegdagen zijn toch wel geteld denk ik ... Indien het niet het noodweer wordt (regen) wat ze voorspellen ben ik aankomend weekend weer van de partij
__________________ Vliegt zonder hokjesdenken, opgeprikte etiketten, vooroordelen en heilige huisjes |
| | |
| | #982 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2009 Locatie: Sittard Limburg Leeftijd: 16
|
Er hangt ook een laadkabel aan het vliegtuig hè marcel
__________________ 52CC Katana 2,10M, mpx parkmaster, hacker sky fighter, freestyler, giles 202, der kleine barron, Precise. Mvc swentibold lid. |
| | |
| | #986 (permalink) |
|
Helaas ben ik er morgen niet kerel. Ik zit t&m zondag in Duitsland rond te huppelen. Ik wil wel maandag komen vliegen alleen ziet het er momenteel somber uit. Positief denken dus. En anders wordt het volgende week weer. Aangezien je nog niet je brevet hebt de 'u can fly' niet in je eentje vliegen/maiden geven, beloof me dat. Gaan eerst de kist keuren, afstellen en dan invliegen door een instructeur. Is alles ok dan kun je zelf het roer onder begeleiding overnemen. Instructeurs zijn momenteel Theo en ik zelf. Ga niet zelf lopen pielen, heb je er langer plezier van Groetjes Raoul
| | |
| | #988 (permalink) |
|
Het weer voor maandag helaas ook niet Vingers kruizen dan maar ...
| | |
| | #990 (permalink) |
|
Aha! Van harte gefeliciflapperdestaart dan alvast
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |