![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #107 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2009 Locatie: Sittard Limburg Leeftijd: 16
|
is er iemand morgen vroeg om 10 uur misshien waait het dan wat minder dan 's middags kevin
__________________ 52CC Katana 2,10M, mpx parkmaster, hacker sky fighter, freestyler, giles 202, der kleine barron, Precise. Mvc swentibold lid. |
| | |
| | #109 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2007 Locatie: Maastricht Leeftijd: 31
| ![]() WOOHOO! Van mij Net gehaald bij een aardige Belg. De quickie 500 pylon racer. Leuk detail, de kist is van fiberglass!!! Dus geen balsahout zoals altijd. Hiphiphip De Webra gaat denk ik in de verkoop, plak ik mijn Irvine met pipe erop Leuk detail nr 2: Al mijn methanolkisten die tweedehands zijn (dus niet de Yak55, maar de rest) heb ik van Belgen, goed volk toch! Morgen schijnt het redelijk te worden, dus maiden! Dus: 17 november uurtje of 11.00/12.00 maiden Quickie 500
__________________ ME163, Viper Q500, Lazy Bee, Gnumpf GT, FJ Ultra, Stinger 40, Stinger 21, Kasumi 21, Dewoitine, Speedcobra, Parkmaster, Magic, Yak55SP, OMP Edge 540, Paraglider, etc. |
| | |
| | #111 (permalink) |
| Lid sinds: 7 september 2007 Locatie: Suestra (limburg) Leeftijd: 38
|
Word er ook nog gewerkt?? Dacht dat je deze in de verkoop deed maar je hebt hem dus gekocht. ben benieuwd
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. |
| | |
| | #112 (permalink) |
|
snel vraagje is er iemand zaterdag winkraht 2-4
__________________ 52CC Katana 2,10M, mpx parkmaster, hacker sky fighter, freestyler, giles 202, der kleine barron, Precise. Mvc swentibold lid. |
| | |
| | #113 (permalink) |
| Lid sinds: 7 september 2007 Locatie: Suestra (limburg) Leeftijd: 38
|
ander vraagje is bert al boodschappenwezen doen voor morgen avond!!!!! wind maakt me niet zoveel uit als het maar droog is
__________________ Je hebt denkers en doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze iets doen. |
| | |
| | #115 (permalink) |
|
rob de yak is morgen vlieg klaar als we morgen pap zijn nieuwe auto krijgen er was een instellings foutje
| | |
| | #116 (permalink) |
|
Nee, werken doe ik wel als ik dood ben, nu moet er gevlogen worden En Marcel, fris je geheugen eens op, heb je me ooit met een 1,30 meter pylon racer op brandstof op het veld zien rondrossen
__________________ ME163, Viper Q500, Lazy Bee, Gnumpf GT, FJ Ultra, Stinger 40, Stinger 21, Kasumi 21, Dewoitine, Speedcobra, Parkmaster, Magic, Yak55SP, OMP Edge 540, Paraglider, etc. |
| | |
| | #118 (permalink) |
|
en gelukt?? de yak is vliegklaar vandaag de y kabel gehaald en de ontvanger even met elkaar verbinden en klaar is kevin
| | |
| | #119 (permalink) |
|
Nops, de Webra die ik erbij kreeg wilde niet lopen helaas, even in de wasbezine leggen dus en de aangekoekte resten eruit schrobben. Maar net mijn Irvine 40 met reso pijp erop gezet, heeft pakken met poweeeeeer! En die loopt zeker. Dus deze week alsnog de maiden. Vandaag wel Kristian (ook hier van het forum) meegenomen naar de club, heeft met mijn Swift gevlogen. Jongen heeft nog nooit gevlogen en vloog zelfs met veel wind heel mooi rondjes. Erg cool om te zien. PS: waar heb je een Y-kabel voor nodig op de Yak?
__________________ ME163, Viper Q500, Lazy Bee, Gnumpf GT, FJ Ultra, Stinger 40, Stinger 21, Kasumi 21, Dewoitine, Speedcobra, Parkmaster, Magic, Yak55SP, OMP Edge 540, Paraglider, etc. Laatst gewijzigd door R!; 18 november 2009 om 00:54 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |