![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
vind ik wel :P hahaha
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, Xray NT18T, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz =-My Blog |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 19 april 2007 Locatie: Bergen op Zoom Leeftijd: 19
|
Oh, hier meld nog een lid zich. Ik denk aanstaand jaar het laatste jaar, of niet meer. Naast mijn school kom ik gewoon niet aan vliegen toe, daarnaast is het lastig qua vervoer. Verder een erg leuke gezellige club! Heb er leren vliegen, en toch een lange tijd plezier gehad. Igor
__________________ Modern art = I could do that + Yeah but you didn't. |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
Heej igor! Jammer dat je waarschijnlijk bij de club weg gaat Misschien een fietskarretje maken voor je toestellen? :P
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, Xray NT18T, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz =-My Blog |
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Marktmeester Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
| Citaat:
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ | |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
Inderdaad, en een fietskarretje is ook niet zo moeilijk te maken, en ook niet duur om te kopen Heb er nog 1 staan waar ik mijn surfplank altijd op vervoerde.
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 19 april 2007 Locatie: Bergen op Zoom Leeftijd: 19
|
Heb ik zelf ook een tijd aan gedacht, maar het is toch nog ruim 10 kilometer, en mijn ouders willen geen fietskar in de garage hebben staan. Daarnaast komt het er bijna nooit van, doordeweeks heb ik veel/lang school, zaterdag ochtend werken, en zondag meestal huiswerk. Misschien blijf ik nog wel een jaar lid. Moet die wisselbeker eigenlijk wel nog binnenhalen (3x achter elkaar winnen met de clubdag, haha). En af en toe te komen vliegen. De sfeer is en blijft erg gezellig!
__________________ Modern art = I could do that + Yeah but you didn't. |
| | |
| | #37 (permalink) |
| We moeten onze krachten maar eens meten dan
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 2 november 2003 Locatie: Middelburg (zeeland) Leeftijd: 52
|
Hee Alex; Mocht de grote motoren een probleem zijn bij BVL, dan is mischien Alouette in Rilland een optie? gr, Nico
__________________ Pulsejet; de meest effectieve manier om brandstof om te zetten in zo veel mogelijk herrie, met als bijproduct een klein beetje stuwdruk |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, Xray NT18T, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz =-My Blog | |
| | |
| | #40 (permalink) |
|
O, is geen punt hoor, in feite wordt ik alleen lid van Steenbergen om F3A te trainen (2 meter electro) Met het grote spul blijf ik gewoon op Rozenburg vliegen. Het kost me alleen teveel benzine om een paar accu's leeg te vliegen en daarvoor helemaal naar Rozenburg te gaan. Steenbergen is om de hoek, dat kun je nog eens doen als je een uurtje over hebt Ik wil uiteraard wel een keer een 200cc demootje geven op Steenbergen, maar de Big Scale meeting daar is ook al een aantal jaren geleden, heb het idee dat er geen een meer komt ook....
| | |
| | #41 (permalink) |
|
het was wel de bedoeling een big scale meeting te houden afgelopen jaar, dacht dat deze vanwegen weer afgelast was. Uiteraard is het de moeite om de meeting nog eens te noemen binnen de club, dat er misschien weer aandacht aan gegeven wordt overigens heb ik een vaag vermoeden, dat er komend seizoen een drietal bd5jes pusher gaan rond zoeven
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 12 april 2008 Locatie: Brabant
|
ik denk dat er geen big scale meer komt ,want geluid word ook bij ons een probleem ,we hebben aan 2 kanten mensen wonen die klagen ,de ene die klaagt als er niet gevlogen word, en als we boven zijn grond vliegen ,dit is meer dan 200m van ons veld en we hebben het wel eens geprobeerd maar dit lukte ons geen van allen ,want je ziet niks meer van je kisje. Aan de andere kant klaagt ook iemand ,maar meer over dat ze er te veel autos vind staan ,dus is er iemand van de gemeente ,helemaal uit eindhoven gekomen en die kontroleerde ons geluid zonder dat we het wisten ,dit was inorde want hij hoorde nauwlijks wat ,maar viel over het feit dat we in de afgelopen jaren 2 keer de vliegtijd overschreden ,de tijd die we mogen maken per dag, ja dan vraag je ja af waar lullen we over ,en word je voorzichtiger ,in de winter zit niemand buite en kan er wat meer maar we blijven er goed op letten . dus we zoeken het niet meer op . veel grote kisten en kans op veel geluid ,ook al zitten we in agrarisch gebied . |
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Citaat:
Ik heb nergens last van, aangezien ik electro vlieg, en volgens de vergunning gelden de vliegtijden en geluidsbeperkingen alleen voor brandstofmotoren Electro vluchten (en zwevers) hoeven hierdoor totaal niet geregistreerd te worden in ons logboek (het wordt nog verder uitgezocht, maar dat is waarschijnlijk hoe het gaat zijn)
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, Xray NT18T, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz =-My Blog | |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Hehe, maar goed dat Steenbergen voor mij ook puur en alleen voor het electro spul wordt, als ik het zo hoor allemaal over dat geluid...... De 200cc Yak is nu net klaar, maar die zullen jullie niet gaan zien denk ik
| | |
| | #45 (permalink) |
| Dat is dan wel jammer, dat we die niet gaan zien :P hahahahahah
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |