![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #121 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 juni 2009 Locatie: Vliegveld Leeftijd: 14
| Citaat:
Ps;Laadt me raden 5-6 s 3500 mah lipo
__________________ Futaba FF7 2,4 -- Cloudsfly 1,25m -- Micro Bipe 65cm -- Acromaster 1m -- Zagi 95cm -- Robbe arcus 1,8m -- Red max DH 110 85cm | |
| | |
| | #122 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
6s 4400 mah lipo gaat daar in en dat ding is zwaar overpowered, maar wel leuk als het goed is
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #123 (permalink) | |
| Citaat:
Ik zat in de buurt. Is dat toestel van een bekend merk of is het uit Bami land
__________________ Futaba FF7 2,4 -- Cloudsfly 1,25m -- Micro Bipe 65cm -- Acromaster 1m -- Zagi 95cm -- Robbe arcus 1,8m -- Red max DH 110 85cm | |
| | |
| | #124 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
Ik ben er rond 1 uur, steven is er rond half 2 (is nog effe wat vliegklaar aan het maken voor zo Sven, neem je microjet maar mee, ik heb 2 accu's di eje kan gebruiken. 1300 mah, 25c, 3s, netjes afgetopt net. Met deans eraan.
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #125 (permalink) |
|
Ben net treug van het vliegen, der waren 7 piloten En van de 7 piloten waren er 5 electro vliegers (Allemaal schuimtoestellen behalve een houten decatlon van 1,6(van airbus) ![]() --------------------------------------- Ik zelf heb ook nog gevlogen vooral met mijn acromaster (maiden flight) --------------------------------------- Ik ben ook nog helaas oog-getuige geweest van een crash
__________________ Futaba FF7 2,4 -- Cloudsfly 1,25m -- Micro Bipe 65cm -- Acromaster 1m -- Zagi 95cm -- Robbe arcus 1,8m -- Red max DH 110 85cm |
| | |
| | #126 (permalink) |
|
Nou, dat was me het dagje wel ..... heerlijk gevlogen, en het was bere gezellig!!! Foto's en nog wat filmpjes zullen snel volgen (als sven ermee klaar is). Zelf weer met de scoot geprobeerd anderen vast te leggen, en dat is redelijk gelukt (zie het filmpje aan het einde van mijn post, als hij het niet doet, heb geduld... hij is aan het uppen) Enige wat tegen viel..... was de Mid-air die ik heb gehad Dus .... even 1 minuut stilte voor mijn amx jet... we zullen hem missen. De elecs is nix mis mee (alleen de accu was dood) dus grote kans dat er een ander jetje komt waar ik die setup in plak. Verder weer genoten van mijn Eurofighter op 4s, man, man man wat een snelheid :P Steven heeft zijn decatlon voor het eerst gevlogen... een 1.6m balsa kist, omgebouwd naar elec, en met bijna 1500 watt aan boord... damn dat gaat! Heeft een goeie stoeptegel nodig om van de grond te komen :P meer niet!! er is met wat kleine muggen rond gezoemd (jerry, micro miss america) er is het een en ander gefilmd met sven zijn nieuwe cam, filmpjes zullen wel volgen. OWJA, en een doppler meting van mijn eurofighter :P ... we wachten met spanning op de uitslag Hierbij nog even het filmpje aan boord van mijn scoot:
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog Laatst gewijzigd door BadBert; 14 mei 2010 om 23:36 |
| | |
| | #127 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
|
Eurofighter Doppler uitslag: 136km\u in vlakke vlucht! Filmpjes komen inderdaad, alleen moet mijn machine wat lang kauwen op dat spul. Het is nu van VGA naar vol 1080p gegaan dus is wat meer werk. Steven zijn decatlon staat er ook mooi op, en zelfs nog iets heel spectaculairs, namelijk de kledder die Pieter met zijn AMX gemaakt heeft. Je filmpje doet et trouwens niet, Pieter.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #128 (permalink) |
|
filmpje doet het nu wel (was nog aan het uppen) hoor alleen nu, dat ik vergeten ben de audio te dempen.... naja, fix ik nog wel een keer Zondag duiken met de eurofighter!!! kijken waar ik op uit kom
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog Laatst gewijzigd door BadBert; 14 mei 2010 om 23:21 |
| | |
| | #129 (permalink) | |
| Citaat:
--------------------------------- Wouw ik net even kijken of mijn zagi de elec het nog deed zet ik mijn zender aan hoor ik een luid alarm ik kijken op mijn zender en zie dat ie helemaal leeg was
| | |
| | #130 (permalink) |
|
dan zou het daar wel eens aan hebben kunnen liggen dat het fout ging :S (btw, heb even het filmpje aangepast :P herrie eruit, andere herrie erin, maar hij is op het moment van posten, nog niet helemaal geupt, dus even geduld!) zondag ga ik weer meer filmen
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog Laatst gewijzigd door BadBert; 14 mei 2010 om 23:36 |
| | |
| | #131 (permalink) | ||
| Lid sinds: 29 oktober 2004
|
Whaaa was een leuke dag vandaag vloog erg lekker !! eindelijk weer een leuke grote bak bij ! die goed vliegt ! wil wel eens "zwevertjes" opslepen.... ohja... een kraftbett, met 2 epd 50jes op de rolroeren... zijn niet sterk genoeg pcies dan maar paar 10grams inrunners kopeuuh Citaat:
Citaat:
das klote man ! maar je had nadien tch ng met de acromaster gevolgen? dar niks van gemerkt dan ? :s als jet wist, kon je ook even aan mij een zender accu vragen, heb deze als reserve bij Laatst gewijzigd door Airbus; 15 mei 2010 om 01:11 | ||
| | |
| | #132 (permalink) |
|
[QUOTE= das klote man ! maar je had nadien tch ng met de acromaster gevolgen? dar niks van gemerkt dan ? :s als jet wist, kon je ook even aan mij een zender accu vragen, heb deze als reserve bij Ik merkte het pas thuis en ja ik had nog met mijn acromaster gevlogen maar toen ik met de zagi wouw vliegen zag ik dat mijn zender nog aanstond, en toen ik met mijn acromaster wouw vliegen stond de zender alweer 30min uit dus mischien is ie een beetje treug opgeladen Snap je het nog
__________________ Futaba FF7 2,4 -- Cloudsfly 1,25m -- Micro Bipe 65cm -- Acromaster 1m -- Zagi 95cm -- Robbe arcus 1,8m -- Red max DH 110 85cm |
| | |
| | #133 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
| Zo, mijn eerste HD filmpje op de club. Voor fotos en een verhaaltje kun je hier kijken: RC Kicks Ass: 2010-05-14 : Club Field Veel plezier ermee!
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #134 (permalink) |
|
Mooi filmpje sven!!!!!! Ziet er echt heel scherp uit!!!! eurofighter staat er ook heerlijk op :P Ding gaat echt leuk hard :P Zelfs onze leerling, bas, staat er goed op! Leuk ook die wingetjes die rond elkaar dwarrelen :P hahahah nog even geduld, en het zijn er 3!!! leuk die muziek ook bij de amx..... echt zonde van het mooie ding (en ja, dus opzoek naar een opvolger, of een lege kist voor de electronica ervan)... morgen weer :P PS: filmpje aan boord van je picojet, en aan boord van steven zijn ultimate komen nog, die filmpjes moet ik even goed nakijken.
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog Laatst gewijzigd door BadBert; 15 mei 2010 om 14:27 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |