![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Omdat ik een verlenging wil maken aan een Rustler chassis ben ik op zoek naar iets dat ik nog nooit gezien heb. Bestaat er zoiets als een sluitring met een schuine kant om van een verzonken gat een recht gat te maken? Iets dat ik evt kan inlijmen en waardoor een boutje kan zodat de positie iets beter vastligt dan met een boutje door een verzonken gat? Indien gewenst kan ik vanmiddag even een schets maken en deze plaatsen. (het gaat om gaten t.b.v. M4 boutjes) |
|
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Er bestaan wel "heavy" ringen, die zijn dikker en breder dan normaal en gemaakt voor dit soort doeleinden.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 4 december 2008 Locatie: Oosterhout Leeftijd: 38
|
Er zijn ook aluminium keilboutjus van m4, wat je dan te veel heb kan je met dremel verwijderen. bij de bouwmarkt vind je ze..
__________________ Nieuw.... http://www.youtube.com/watch?v=9O2nd0HnCXINo Fly No Fun, LM Models Alca & Algol & FW, JeTiger, Jamara Roo |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |