![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 17 november 2003 Leeftijd: 41
|
Ben me een beetje aan het orienteren en vraag me af of er kleine tandriempjes in de handel verkrijgbaar zijn? Ik denk aan 3 mm breed en zo'n 10 cm lang. Iemand ideen? Gr. Johan
__________________ vliegen is een verslaving! Rc-hangglider.com |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2003 Locatie: drenthe
|
Kijk ook eens bij de auto,s De touringcars gebruiken ook van die riemen in de aandrijving. tamiya /xray/en de rest. Groeten Wiebe.
__________________ robbe hunter /picojet combat /graupner bussard/twinstarr /easystarr/smiley/jpower cessna /poppy. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 12 september 2003 Locatie: Monster Leeftijd: 45
| Tenzij je het zelf op kunt halen bij deze firma, maar anders zou ik er niet bestellen. Rekenen een "kleine order toeslag" van € 25,= en €12.50 verzendkosten met DHL voor iets wat in een "bubbeltjes" envelop verstuurd kon worden Als je dan per ongeluk nog twee keer niet thuis bent als DHL af komt leveren kun je het vervolgens af gaan halen bij een DHL depot. In mijn geval lag het DHL depot hemelsbreed 6km bij Bergmann vandaan, maar voor mij aan de andere kant van Den Haag Als je dan €67.50 af moet rekenen voor een bestelbedrag van €30,= gaat het bij mij even op zwart (zeker omdat dit niet van tevoren aan gegeven was) Zelf heb ik goede ervaringen met :www.lemo-solar.de |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 17 november 2003 Leeftijd: 41
|
Hallo Adam, Bedankt voor je tip! Interessante site Lemo-Solar® | Lehnert Modellbau Solartechnik | Solar, Motoren, Getriebe, Zahnräder, Kegelräder, Antriebe, Messingprofile, Zahnstangen Heb geloof ik gevonden wat ik zocht. Gr. Johan
__________________ vliegen is een verslaving! Rc-hangglider.com |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |