![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 21 maart 2006 Locatie: Gavere/België Leeftijd: 32
|
ik wist niet dat het met MEK ook lukte? Eens proberen. Collega van mij zaagt stukjes plexi, in een bokaaltje met aceton. De stujes plexi zouden volledig oplossen waarna je een goeie plexi lijm over houdt. Maar zelf nog niet geprobeerd.
__________________ Protech Enigma XR Oldtimers Kyosho Raider Pro, PB alpha, MRC Buffalo, Kyosho Burns, Tamiya Blitzer Beetle |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 9 maart 2010 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 29
|
Nogmaals voor iedereen hier kun je het dus gewoon kopen 1 liter kost 14,27 Labstuff Breedspoor 64 Capelle a/d ijssel Nederland 2908 AA Telefoon: 010-4427644 / 06-24409864 Fax: 010-4427644 E-mailadres: stirling@box.nl KvK nummer: 24396910 Labstuff Mvg M van Dijk Laatst gewijzigd door drunzy; 16 maart 2010 om 07:23 |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2002 Locatie: Baarn Leeftijd: 60
|
Alternatief voor chloroform ... MEK ... maar ook Aceton en Ether (bij zowat elke drogist of bouwmarkt te koop) vooral met Aceton loop je iets meer risico dat je het oppervlak "verpest" wat het voor doorzichtige objecten minder geschikt maakt ... de producten van Acrifix® bevatten ook soortgelijke oplosmiddelen, al dan niet gecombineerd met een vulmateriaal, geoptimaliseerd voor professioneel/industrieel gebruik ...
__________________ Na het vliegen is landen een NohohoHOODzaak!! |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2007 Locatie: Voorhout Leeftijd: 53
|
Allemaal bedankt voor de reakties. Heb een plexiglas lijm gevonden. Deze zit in een tube en heet acrifix. Deze lijm haal ik in Den haag bij http://www.bouwplastics.nl Hebben daar nog andere soorten plexiglaslijm dus heb er nog keuze in. Nu is het wachten op de boot en dan kan ik ermee beginnen. Eric
__________________ Happy Hunter, Severn Lifeboat, Manhattan 74, Typhoon, Seawolf (statisch), Lafayette, etc Web-log: www.modelboten.punt.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |