![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2004 Locatie: Tiel Leeftijd: 31
|
Bij de bouwmarkt hebben ze ook wel dubbelzijdige foam tape. Anders hier: Zelf afgelopen week mee besteld maar nog niet in huis. HobbyKing Online R/C Hobby Store : Peel-n-stick foam tape. 10x5inch 4mm thick
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2010 Locatie: diepenveen, overijsel Leeftijd: 14
|
is de dubbelzijdige tape van gamma bijvoorbeeld ook goed. (ik ben het niet van plan om dubbelzijdige tape te bestellen)
__________________ TRX RUSTLER + YR ESC 35A (2.0) + YR 9T BRUSHLESS MOTOR = |
| | |
| | #19 (permalink) |
|
het is me gelukt om klitteband te vinden, je raad nooit waar! in me moeders naaidoos. is dat goed? werkt met een plakkant.
__________________ TRX RUSTLER + YR ESC 35A (2.0) + YR 9T BRUSHLESS MOTOR = Laatst gewijzigd door darkfire; 18 juli 2010 om 20:22 |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Guest
|
als je van dat dubbelzijdig tape hebt van 1mm kun je hem ook een paar keer dubbelvouwen. 3 plakjes op elkaar is ook 3 mm. Het gaat er om dat de esc wel vast zit, maar niet 100%. Met lijm wordt het zowat onderdeel van, wat de schokken 100% overbrengt en niet zo goed is voor je dure ESC. beetje schokdemper ertussen en je ESC gaat een tijd langer mee.
|
|
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Jongejongejonge . ![]() Waarom zet je hem nu niet vast met dat klitteband en ga rijden . 4 weken lang vragen over een stukje plakband . Je mag zelf ook wel eens iets proberen , vooral al er niks bij stuk kan gaan. Moet de leeftijd zijn Mvg Johan
__________________ |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ TRX RUSTLER + YR ESC 35A (2.0) + YR 9T BRUSHLESS MOTOR = | |
| | |
| | #24 (permalink) |
|
ik heb dus nu tape gekocht bij de action voor 42 cent voor 4m en het werkt perfect en het is ook nog waterproof.(ben per ongeluk in drijfzand gereden)
__________________ TRX RUSTLER + YR ESC 35A (2.0) + YR 9T BRUSHLESS MOTOR = |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |