![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2010 Locatie: diepenveen, overijsel Leeftijd: 14
|
ik heb een esc van een andermerk op mijn rustler zitten, en nu moet het er steeds met dubbelzijdige tape vast maken en dat gaat elke keer los. dus toen dacht ik waarom lijm ik het er niet op, maar anderen zeiden dat dat niet goed is (maar zonder reden). ![]() en toen begon iemand met duo-tec, heeft iemand hier ervaring mee? maar mij lijkt lijm het zelfde als duo-tec en dubbelzijdige tape want hoe dan ook er zit altijd wel lijm op! ![]() of raden jullie iets anders aan? p.s. duo-tec is een soort klitteband maar dunner en aan beide kanten zit het harde en het zachte.
__________________ TRX RUSTLER + YR ESC 35A (2.0) + YR 9T BRUSHLESS MOTOR = |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 29 mei 2005 Locatie: Hilversum area Leeftijd: 45
|
Ik pruts nog wel eens met siliconenkit. Zit goed vast, dempt trillingen en is vaak goed verwijderbaar.
__________________ Skywalker/ Mini Skywalker/ FF9/ FF7/ Robbe arrow Trainer/ Mini-z (monster/overland/boat/F1)/ Picooz/ Reefskimmer/ HM4-3b / HM5G6 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 24
|
3M dikke dubelzijdige tape, en met wasbenzine ontvetten voordat je het er op plakt. heb zo zelfs de MMMv3 in m'n e-Muggy vast geplakt, en bleef perfect zitten.
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Denk dat de auto al naar een andere eigenaar is. zo te lezen in zijn onderschrift
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 23
|
vastlijmen moet je om een aantal redenen niet doen: 1. Trillingen gaan direct door naar de regelaar 2. Als die kapot gaat moet je flink wat slopen 3. als de auto kapot gaat ook. Goede dubbelzijdige tape vaak zwart van kleur laat echt niet zomaar los als je goed ontvet. Laat het wasbenzine wel goed uitdampen eer je het er op plakt.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2010 Locatie: diepenveen, overijsel Leeftijd: 14
|
maar ik hoef alleen het onderplaatje los te schroefen. en met tape zit het toch ook vast met een soort lijm.
__________________ TRX RUSTLER + YR ESC 35A (2.0) + YR 9T BRUSHLESS MOTOR = Laatst gewijzigd door darkfire; 10 juli 2010 om 18:17 |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
| LIJM DEMPT GEEN TRILINGEN! De dubbelzijdig tape dus wel, doordat er een 3mm foam tussen de lijmlaagjes zit. Ontvet eerst de onderkant van de esc, EN het deel waar je de esc op gaat zeten, met bv alcohol. Dit is minder aggresief, en verdampt heel snel. Door het te ontvetten, hecht de dubbelzijdige tape ZEER GOED
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 23
|
ik heb er nooit problemen mee onder vonden maar ik heb dan ook hooguit met een hpi mt2 18ss gereden. Een rustler is enigzins vergelijkbaar maar beter safe dan sorry. zeker als je gaat springen wordt het belangrijk.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |