![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 9 november 2003 Locatie: Scheemda
|
Hallo, Nou de titel zegt het al, ik zoek aluminium staf materiaal van 2,3 en 4 mm. Alles wat ik op het internet tegen kom zijn groothandels en niet echt een webwinkels. Wie o wie weet een adresje. Mvg,
__________________ www.3D(CNC)Daniël.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2007 Leeftijd: 38
|
Hoi, Deze zaak in R'dam heeft ook een webshop en heeft boel alu in alle soorten en maten. Grt Jeroen METAALWINKEL BV metaal winkel heeft alle metalen: aluminium, roestvaststaal, messing, roodkoper, brons |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Daniel, dat is wel dun. Je zou bij een lasbedrijf eens kunnen vragen naar TIG-las draad aluminium. bij de volgende link beginnen ze pas bij 3 bedrijf: Aluminium pdf-file: http://www.metaalketen.com/webconten..._Aluminium.pdf kijk dan op blz 26
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 3 augustus 2009 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 17
|
Hebben ze het niet gewoon bij de modelbouwwinkel, hier hebben ze het volgens mij bij meijer en blessing gewoon liggen!
__________________ Rustler VXL 2s 5000mah ->OrAnGe painted<- +LRP 2.4ghz A2-STX Pro
|
| | |
| | #6 (permalink) | |||
|
Bedankt voor het antwoorden allemaal. Citaat:
Citaat:
Ben hier bij de diverse doe het zelf zaken geweest maar helaas en een Hubo is hier niet. Citaat:
Mvg,
__________________ www.3D(CNC)Daniël.nl | |||
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
| Citaat:
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 7 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
|
4 mm heb ik wel eens bij de Gamma gekocht, en ik denk dat 3 mm daar ook wel bij stond. Gewoon stukken van 1 meter. 2 mm dik wordt denk ik moeilijker.
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2004 Locatie: West-Friesland Leeftijd: 37
|
De metaalwinkel levert gewoon aan particulieren hoor. Ze hebben zelfs een online-shop. Toevoegmateriaal voor TIG-lassen zal ongeveer 1 meter lang zijn. Is verkrijgbaar in 1,6 / 2 / 2,4 / 3,2 en 4mm: Multiweld - TIG draden aluminium Als je niet teveel nodig hebt, kun je eens vragen bij een metaal(las)bedrijf. En als je zoekt naar 2,3 of 4mm rond aluminium, kun je beter zoeken op aluminiumdraad dan aluminiumrondstaf: Schleiper
__________________ "Don't tell me how to do my job! Do I go to your job and tell you how to sweep up?" |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Guest
|
Net over de grens in duitsland: GHW-Modellbauverzand Aleen de aluminium ronde staf is er vanaf 3mm, wel mooi in korte lengte verkrijgbaar. Gr. Teus |
|
| | #12 (permalink) | |
|
@Baggeraar, ik heb wat te snel gelezen je kunt er idd als particulier bestellen. Ik heb in inmiddels gevraagd maar moet nog antwoord krijgen. Citaat:
Voor de rest allemaal goede suggesties bedankt. Mvg,
__________________ www.3D(CNC)Daniël.nl | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo zoekt en gij zult vinden via google www.salomons-metalen.nl vanaf 2 mm diameter, veel succes mvg markioo |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 24 november 2006 Locatie: Borne Leeftijd: 55
|
Hallo mischien heb je hier aan gedacht BREINAALDEN(vrouw lief aankijken ) ,kun je in allerlei maten kleuren kopen alleen zijn natuurlijk geen meter lengte , voor de prijs hoef je het niet telaten
|
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 september 2003 Locatie: Monster Leeftijd: 45
| Citaat:
Drie berichten eerder al gemeld...... | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |