![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2010
|
Na tien jaar trouwe dienst heb ik een klein probleempje met mijn HUVEMA HU22bs figuurzaag. De blaasbalg van het stofblaassysteem is definitief bezweken. Die blaasbalg zit tussen de bewegende delen van de zaagmachine in en wordt in elkaar geduwd bij het zagen. zo ontstaat een luchtstroom die met een paar slangetjes naar het werkstuk wordt geleid. daar wordt het zaagsel weggeblazen zodat de zaaglijn goed zichtbaar blijft. super handig dus. maar nu niet meer... weet iemand of je die zwarte rubberen balgjes nog ergens kunt bestellen? foto volgt morgen, t is me nu te laat... Appie |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Even een E-mail naar Huvema waar je alles door geeft en ze vertellen precies hoe of wat. info@huvema.nl Mvg Johan
__________________ |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 11 augustus 2008 Leeftijd: 24
|
misschien is dit iets bol.com | König Lucht Blazer, Konig | Elektronica ik heb hem voor mijn camera maar misschien kun je hem voor de zaagmachiene gebruiken (ook te krijgen bij een camerawinkel) gr manuel |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |