![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 7 augustus 2010 Locatie: Zuidlaren
|
@ Plotterwelt Die had ik inderdaad ook zelf al ontdekt. Maar ik wil eigenlijk een schaal- getrouwe kap.. Eentje die is gebaseert op een echt toestel. ; Bell 205 Huey (-: Maar toch bedankt. Laatst gewijzigd door bluearrowxl; 24 augustus 2010 om 21:58 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Je wil het je wel moeilijk maken voor 4,55 € ![]() RCVliegshop.nl - Dé Goedkoopste RC Helicopter En RC Hydrofoam Webshop in NL! Mvg Johan
__________________ |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 25 oktober 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 30
|
JA hiermee kun je het prima doen. Wel is het handig om je originele kapje even diep te trekken/ laten trekken. Dan heb je een negatieve mal waarin je je matje kunt gaan vormen. Zelf maken geeft véél meer voldoening. Probeer eerst even een klein stukje gewoon een recht vierkantje los van de romp. Dan kun je testen hoeveel laagjes je nodig hebt. Ik heb er een gemaakt van hetzelfde glasvezel en dan 3 laagjes geperst. Jakko |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
Met als voorbeeld een echte helikopter.. Mijn voorkeur gaat uit naar de Bell 205 Huey.. Maar volgens mij gaat het heél moeilijk worden.. | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Ik ben bang dat GFK te zwaar gaat worden . Dan is dit eerder iets. Hubschrauber Rümpfe nach Modell: - Causemann RC MOdellbau Miniaturkugellager Rümpfe Depron Shockflyer Die zijn veel lichter. Mvg Johan
__________________ |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
Maar heb je misschien enig idée welke maat ik zou moeten hebben? :$ Mijn model staat er niet bij maar wellicht pas er een kap op van een ander model.. Maar welke?? Bedankt, Steven | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
Mvg EDIT: Ik heb op die site het volgende gevonden; De maten die er staan zijn (volgens mij) de afstand van Hoofdas naar de staartas. ''Dit orgaan is geschikt voor 400 model helikopters, dat is ongeveer 400 mm van de hoofdrotor-as naar de staart rotor-as. " Die maat bij mijn heli is 380mm. Heeft iemand hier misschien een advies over of een 400mm kap geschikt voor mijne is? Alvast bedankt. Mvg Steven Laatst gewijzigd door bluearrowxl; 28 augustus 2010 om 22:37 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |