![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #91 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2010 Locatie: diepenveen, overijsel Leeftijd: 14
|
geloof het of niet, ik pak het project weer op! ik doe het op de manier zoals die van de E-maxx. alleen dan met 6 dwars-kettingen in plaats van 8. ik zet neer dat ik 18 ringetjes nodig heb voor langs de velg en 7 voor de dwarskettingen. ik zet het hier neer zodat ik het kan onthouden voor de volgende keer, als een notitieblokje
__________________ TRX RUSTLER + YR ESC 35A (2.0) + YR 9T BRUSHLESS MOTOR = |
| | |
| | #92 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 augustus 2010 Locatie: Waalwijk Leeftijd: 17
| Citaat:
waarom? xD
__________________ Traxxas Stampede 4x4 VXL 2,4 gHz 2S 5000 mAh 30C lipo ! | |
| | |
| | #94 (permalink) |
|
zo, ééntje is af! afmetingen zijn net iets te groot, nu is langs de velg 17 ringen en dwars 7. 18 kan ook wel alleen zit dat te los, ik weet niet of het gevolgen heeft. nu nog wachten op sneeuw...
__________________ TRX RUSTLER + YR ESC 35A (2.0) + YR 9T BRUSHLESS MOTOR = Laatst gewijzigd door darkfire; 19 april 2011 om 20:00 |
| | |
| | #98 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2010 Locatie: Waalwijk Leeftijd: 17
|
Los zand zal idd veel minder werken, sneeuw hecht samen, zand niet. Je bent wel erg vroeg er mee begonnen haha zonde om je bandjes zo lang niet te gebruiken, en als ik jou was zou ik oon een ketting door de spaken doen, zodat de ketting mee draait met de band, nu zit de ketting los om de band.
__________________ Traxxas Stampede 4x4 VXL 2,4 gHz 2S 5000 mAh 30C lipo ! |
| | |
| | #99 (permalink) |
|
ik heb de opgemaakte ringen nog niet gesloten, dus ik kan gewoon nog rijden. dat in het zand rijden bedacht ik ter plekke, dus echt gewoon afwachten. dat vast maken zat ik ook nog aan te denken dus ik bedenk wel iets.
| | |
| | #103 (permalink) |
|
ik wel, alleen dat was echt de eerste weke van het jaar. trouwens ik heb hem ff vast gehouden met de sneeuwkettingen om, de speling valt volgens mij nog hartstikke mee!
| | |
| | #104 (permalink) |
|
na 10 maanden wachten heb ik ze dus eindelijk kunnen testen en ze werken prima! wel is het zo dat de ketting langs de camberlink schuurt en dat die dus wordt af geschuurd. ik heb het dan wel over de plastic camberlinks, dus met metalen gebeurd het waarschijnlijk niet. iemand anders nog sneeuwkettingen gemaakt voor deze winter?
| | |
| | #105 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 maart 2011 Leeftijd: 12
| Citaat:
Mooi resultaat! Ik heb er ook gemaakt net voor ik op ski vakantie ging. En er zitten ook sluithaakjes op zo kan ik ze makkelijk aan en uit doen,de mijne zijn wel kleiner van schaal! En het verschil is super duidelijk:zonder kettnings 7%grip(overdreven he Met kettings 89% grip(dan normaal op ijs)! Ik was de kettikjes altijd en droog ze met de haardroger maar dat werk is nu weer voor niets want ikheb ze in mijn pull laten zitten in de wasmachine en nu zijn ze roest!!! Mvg | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |