![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2010 Locatie: diepenveen, overijsel Leeftijd: 14
|
Hoe kan ik het beste sneeuwkettingen voor mijn traxxas rustler maken? Ik had in gedachte om van gaas wat te maken, maar is dat wel slim? Of zijn er andere opties? Heeft het nog gevolgen als de banden gaan ballonen?
__________________ TRX RUSTLER + YR ESC 35A (2.0) + YR 9T BRUSHLESS MOTOR = Laatst gewijzigd door darkfire; 6 september 2010 om 17:44 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 25 oktober 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 30
|
Op youtube staat het vol filmpjes van mensen die gewoon een gamma kettinkje door de spaken lussen, om de band wel te verstaan. Dat lijkt ernstig goed te werken. Ook schroefjes van binnenuit door de band lijkt te werken, maar dan kun je echt niet over iets hards rijden. Die mensen met schroefjes hebben aan de binnenkant ook iets achter het schroefje gedaan. Prima te doen dus Jakko |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 15 mei 2005 Locatie: \m/ (-_-) \m/ Leeftijd: 37
|
Dat ligt er maar net aan hoe jij ze bevestigd.. Maar als je meer wilt weten zou ik je aanraden toch iets meer zoekwerk te doen. En niet alles maar te vragen wat je wilt weten.. Er staan op diverse fora meerdere topics en foto's wat sneeuwkettingen betreft. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 25 oktober 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 30
|
Gaas gaat ook, maar ik heb gehoord (ja sorry, geen ervaring zelf mee opgedaan) dat dat vol gaat koeken met sneeuw. De kettingen zitten los om de band zodat ze nog wel iets kunnen baloonen. De ketting gaat dit wel wat tegen, maar omdat de ketting overal even strak zit doordat hij losjes zit geeft dit niet. Doordat de ketting los zit blijft de sneeuw er niet tussen ziten als je gas geeft. Echt hard ga je toch niet door de sneeuw overigens. Jakko |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 december 2008 Locatie: Sneek Leeftijd: 48
| Citaat:
YouTube - E REVO Snowchains MERRY XMAS YouTube - E Revo Snowchains | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2010 Locatie: Waalwijk Leeftijd: 17
|
Ja, ik zit ook al op de kerstvakantie te wachten! Kan niet wachten op de sneeuw om een mooi baantje te maken op een veld, met prachtige jumps Maar goed, even ter zaken ( haha ) , bij de gamma/boerenbond verkopen ze van die dunne kettinkjes die marinj ook heeft gebruikt, de prijs weet ik zo niet . Zou je even kunnen vertellen wat de prijs was en hoeveel meter je hebt gebruikt? EDIT : Heb een handig filmpje gevonden
__________________ Traxxas Stampede 4x4 VXL 2,4 gHz 2S 5000 mAh 30C lipo ! Laatst gewijzigd door indigo; 21 september 2010 om 22:36 |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 4 december 2008 Locatie: Sneek Leeftijd: 48
|
Ik geloof 2 a 3,- per meter, maar er gaat wel bijna 1.5m PER WIEL omheen.Dus 6 meter moet je zeker kopen.De schakels zijn 8mm breed. Er is wel dunner of dikker te krijgen maar voor een E Revo was dit een mooie maat, misschien voor een Rustler iets kleiner nemen, succes ps Ik heb ,t heel simpel gehouden, ketting uit 1 stuk houden en dan kalm aan tussen de spaken door rijgen en op de buitenkant vd band een soort van platte knoop verder rijgen. Zie begin van m,n filmpje Laatst gewijzigd door marinj; 22 september 2010 om 10:56 |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2010 Locatie: diepenveen, overijsel Leeftijd: 14
|
indigo, grappig dat je elke keer het zelfde idee hebt. eerst een rustler(das niet bijzonder), maar dan wil je ook bijna een ezrun erin zette, dan lekker in de zomer beginnen over de winter, en dus wat rond zoeken over sneeuwkettingen, en dan bekijk je hetzelfde filmpje!
__________________ TRX RUSTLER + YR ESC 35A (2.0) + YR 9T BRUSHLESS MOTOR = |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |