![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juli 2009
|
Heb al weer overal gezocht maar weet iemand waar ik afsluitstukjes kan kopen voor holle buizen? je ziet ze veel op helicopters het landingsgestel is dan van holle carbon of aluminium buizen waar ze dan een plastic afdekdopje/stukje op plaatsen. Geen idee hoe dit heet dus sorry voor de vage omschrijvingen. wie weet wat ik bedoel en waar dit te koop is? |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Voor bepaalde diameters zijn er wel "huis-tuin-en-keuken" oplossingen. Groet, Ad Bakker
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 | 10 mm komt denk ik wel in de buurt van afsluitdopjes die je wel bij de bouwmarkt ziet. Dat zijn meestal zwart kunststof/kunstrubber dopjes. Even rondneuzen bij Gamma, Karwei, Praxis etc. Voor die kleine afmetingen zou ok het niet weten wat daar voor zou zijn. Zelf maken uit een stukje plexi staf dat je gedeeltelijk inboort? Groet, Ad Bakker
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 21 februari 2006
| Skiffy plastic parts, Skiffy metal parts, components Kijk onder "kappen en doppen" Serie 054, 055 en 161 Jan |
| | |
| | #6 (permalink) | |
Groet, Ad Bakker
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
Een walhalla aan kunstof en metalen onderdelen, gweldig! Alleen dat aantal is dus wel echt een probleem dan is zelf ontwerpen in rhino en laten 3d printen of cncn uiteindelijk waarschijnlijk toch goedkoper, kan je ook kleinere aantallen bestellen? ik zie dat nergens vermeld. Laatst gewijzigd door jorrie; 14 maart 2011 om 19:05 | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
Groet
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
Groothandel... Zitten vast niet te wachten op consumenten die een paar schroefjes willen kopen bij ze. Je kan natuurlijk wel een inkoopactie doen en gezamelijk zo'n grote verpakking opdelen maarja das ook een boel lastig Toch maar eens mijn Cad programma opstarten straks en aan de slag met het ontwerp van custom dopjes | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |