![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Guest
|
jacques, dat komt er allemaal nog aan. De treksterkte kan ik niet direct meten maar wel uitproberen. De daarvoor benodigde apperatuur is niet te verkrijgen voor een particulier en de diverse instanties en bedrijven wilden niet direct meewerken of hadden dit ook niet ter beschikking. |
|
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2004 Locatie: Wijchen Leeftijd: 20
|
die seconde die ik heb kan wel meer als 1 kilo aan hoor! denk dat je wel iets zwaarders nodig hebt! en test dan ook de plotselinge sterkte! lijm bijvoorbeeld een staafje vast op plastic en aan dat staafje hang je iets zwaars met een touwtje en je laat het zwaars van de tafel vallen.
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2002 Locatie: Ederveen
|
Theo Mooi monnikenwerk! Een zijdelingse tip die nog veel mensen niet kennen: Als activator en tegelijk "cement" verkoopt men wel eens duur "zand" om de zaak te versnellen en om bvb rond een verticale verbinding wat meer steun te hebben. Dit spul kun je echter zéér goedkoop bij de drogist halen en heet maagzout. Stop het in een oud knijpflesje met een punt erop en klaar ben je. |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2004 Locatie: Wijchen Leeftijd: 20
|
Ik snap het niet helemaal: kun je maagzoud gebruiken op cement te versnellen of ca?
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2002 Locatie: Ederveen
|
Harm, Stel je moet twee stukjes balsa loodrecht op elkaar lijmen, je giet wat CA in de hoek. Dat duurt soms een eeuwigheid voordat het uitgehard is. Als je er nu meteen wat maagzout op strooit, verhardt de zaak direct en krijg je ahw een van lijm gevormde zijdelingse steun. Gewoon ff proberen dan zie je wat ik bedoel. Ik gebruik het ook om kleine scheuren of gaatjes mee te vullen op die manier. Je maakt dus een soort "cement" van ca en die zoutkristallen. |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2003 Locatie: almere
|
als je ergens op de markt super-glue koopt (gewoon super-glue geen merknaam Werkt niet goed naar mijn mening (duurt te lang) Maar wel een pluspuntje hoor! Als je die leuke tube moet doorprikken met behulp van de dop en het verloopt niet zo vlotjes...... JA het gaat uit je oog! (ervaring
__________________ Wie niet waagt, Wie niet crasht |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 9 januari 2005 Locatie: Roermond Leeftijd: 41
|
Dat duur zand zijn glaskristallen en geen zoutkristallen. Verder is het gebruikelijk dat je eerst de hoek tot een bepaalde hoogte bestrooit met die glaskristallen en daarna een paar druppels ca toevoegt. tieske |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 februari 2004 Locatie: Goirle Leeftijd: 24
| Citaat:
.B.T.W Hele mooie test hoor. Groeten Maarten
__________________ http://www.emvcnieuwkerk.nl/ | |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2003 Locatie: Zaandam Strafpunten: 3 Leeftijd: 34
|
Mooie aanvulling Theo. Wat ik alleen een beetje mis is de lijm die als beste uit de test komt. Dus welke lijm het echt beste presteert bij dat deel van de test. Als ik zo de test doorlees doen eigenlijk alle lijmen het wel goed. (met een enkeling uitgezonderd) Welke lijm kan ik bijvoorbeeld het beste kopen voor de koolstof op koolstof verbinding. Als ik op deze test af ga zijn dit alle lijmen behalve 3, 14 en 23.
__________________ Gelukkig is de paardensport van mijn vriendin nog veel duurder |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
| Citaat:
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |