![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #92 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 mei 2009 Locatie: Zaanstad Leeftijd: 69
| Citaat:
Jasper, IK heb secondelijm gebruikt van Velpon. Fabricanten doen heel vaag hier over, ze zeggen los peuteren met een heel dun mesje,dat laatste doe ik liever niet,vandaar mijn vraag aan een van jullie. Skip. | |
| | |
| | #93 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juli 2010 Locatie: Kedichem Leeftijd: 32
|
Oke, Ik heb pas mijn vingers aan elkaar gelijmd en dat heb ik met nagellak remover weer los gekregen. Ik kreeg als eerste de tip om een mesje te pakken maar dat wilde ik niet als 1e oplossing zeg maar. |
| | |
| | #94 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo ik gebruik sicomet 8300 industrie sec lijm met een gebogen injectienaald in het tuutje, na afloop laat ik hem gewoon zitten en als ie verstopt zit als weer wil gebruiken dan pak ik gewoon een nieuwe injectienaald, heb ik nog over gehouden van vorie werkgever,als t op is zal ik op google moeten kijken waar t te koop is, als je vingers aan elkaar vast zitten dan onder de waterkraan houden en komt vanzelf los, skip 67 dit zou je ook met je verkeerd gelijmde delen kunnen proberen in bak met water leggen, mvg markioo |
| | |
| | #95 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2003 Locatie: Reeuwijk Leeftijd: 36
|
En bij gelijmde vingers niet met een mes gaan peuteren, tenzij je chirurg bent. Je kan beter een potlood oid tussen je vingers rollen. minder kans op schade. En geduld is een schone zaak...
|
| | |
| | #96 (permalink) |
| Lid sinds: 10 september 2010 Locatie: kop van overijsel Leeftijd: 48
|
"kiek segt se lieme veur oe" krijg een pakje met 3 tubjes superlijm toegerijkt,loer ernaar denk "dat sal" tog maar ff testen. deze lijm plakt en vloeit als de beste! op de vraag "komt dat weg?" nou gewoon bij de wibra veur twee kwarties nouw voor 50 pleurie cent ben je echt niet bekocht met deze 1-2-3 superlijm. |
| | |
| | #97 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juli 2010 Locatie: Kedichem Leeftijd: 32
|
Dat is mooi. Zal het van de week eens meenemen als ik in de stad ben. Voor de 5€ die je bespaart heb zou je nog een woordenboek kunnen kopen Ik moest 2x lezen voor ik het begon te snappen en dacht even dat je 10 vingers aan elkaar geplakt had om de lijm te testen maar het blijkt toch een dialect te zijn kwam ik na de 2e keer achter |
| | |
| | #101 (permalink) |
| Lid sinds: 15 december 2011 Locatie: bovenkarspel Leeftijd: 37
|
hallo ik ben net nieuw dus weet nog niet precies hoe het werkt maar ik heb wel een vraagje ik heb een pegasus 3 boot geerfd van mijn schoonvader hij is helemaal compleet zelfs met de oude tubes lijm (deze zijn niet meer te gebruiken dus is mijn vraag welke lijm heb ik nodig voor hout te lijmen aan plastic en welke verf moet ik kopen voor de romp en waar moet ik op letten bij de motoren en regelaar want r zitten twee oude motoren bij van 9 v zonder regelaars afz dimi |
| | |
| | #102 (permalink) |
| Lid sinds: 15 december 2011 Locatie: bovenkarspel Leeftijd: 37
|
hallo ik ben net nieuw dus weet nog niet precies hoe het werkt maar ik heb wel een vraagje ik heb een pegasus 3 boot geerfd van mijn schoonvader hij is helemaal compleet zelfs met de oude tubes lijm (deze zijn niet meer te gebruiken dus is mijn vraag welke lijm heb ik nodig voor hout te lijmen aan plastic en welke verf moet ik kopen voor de romp en waar moet ik op letten bij de motoren en regelaar want r zitten twee oude motoren bij van 9 v zonder regelaars afz dimi |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |