![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: ede Leeftijd: 40
| Citaat:
bij de cruciale punten gebruik ik dan vliegtuig triplex (vleugelverbinders ,motorschotten,etc ) en als het even met populier af kan dan daar de spanten van en evt rompzijkanten (als het toestel enigzins robuust moet zijn ) anders balsa . | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: ede Leeftijd: 40
|
ik gebruik niqua zaagblaadjes Teygeler - Winkel kost wel wat 1 zakje ,maar dan heb je genoeg voor jaren . |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 16 april 2010 Locatie: Ede, Gelderland Leeftijd: 26
|
Bedankt voor de tips! Zoals door sommige beschreven ben ik nu mijn werkstukken aan het draaien zodat er een klein bochtje ontstaat. Ik dacht altijd dat dit slecht was voor de zaagjes, dat ze krom werden door het draaien. Maar waarschijnlijk komt dat door mijn herrineringen aan de goedkope handzaagjes van school haha. Tot nu toe blijft het zaagje gewoon recht. Nogmaals bedankt! |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2005 Locatie: Schaijk, N-Brabant Leeftijd: 21
|
mocht het toch gebeuren dat je zaagjes krom worden (plastisch verdraaien), dan kun je ook nog het werkstuk draaien terwijl je een zagende beweging maakt, die zich niet verder het hout in werkt en die (zo goed als mogelijk) verticaal is.
__________________ You can't only gather knowledge in your life, you also need skills |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 april 2004
| Citaat:
__________________ CNC Lasersnijservice: ProtoArt.net - Custom Lasersnijden van jou ontwerp! | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |