![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 6 april 2011 Locatie: Hoogeveen Leeftijd: 56
|
Hallo iedereen, ik ben pas nieuw op dit forum. Mijn naam is Rob Bogers en heb een vraag. Voor mijn modelhobby (modeltreinen) heb ik metaalgaas nodig voor de vorming van bergen. Ik zoek metaalgaas zoals vliegengaas maar dan van metaal of messing. Nu zijn er kant- en klare pakketjes te koop maar die zijn nogal duur, weet iemand waar ik het bijvoorbeeld van de rol kan kopen of zoiets? Alvast mijn dank Rob |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 20 juli 2004 Locatie: Barendrecht Leeftijd: 37
|
Beste Rob, de metaalwinkel in Rotterdam heeft dit oa. op rol liggen. www.metaalwinkel.nl. Ze hebben ook messing en roodkoper gaas. Groetjes, Marco |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Uit ervaring weet ik dat de Metaalwinkel die door Marco genoemd wordt een heel goed adres is, maar die zitten in Rotterdam, Amsterdam en Utrecht. Als jij ergens in Groningen woont heb je aan zo'n advies ook niets. Groet, Ad Bakker
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2004
|
Hier hebben ze ook nog wel eens wat: Kabel Zaandam |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Even bij bouwmarkt kijken, of de Boerenbond.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Hoogeveen in je profiel in vullen, dan ziet iedereen het altijd.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |