![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2004 Locatie: Moordrecht Leeftijd: 34
|
__________________ Al mijn gratis tekeningen vanaf nu te downloaden op http://www.rcplans.nl |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 12 november 2007 Locatie: Leiderdorp Leeftijd: 30
|
Avid RC bearings: Avid RC Bearings for radio controlled vehicles, your one stop shop for miniature ball bearings.
__________________ Pro10: Trinity Evolution 10, World GT: HPI RS10G |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 11 januari 2009 Locatie: Leiderdorp Leeftijd: 36
|
Bij RS Online kun je als particulier een account krijgen, deze leveren lagers ( en nog veel meer ) RS Components | elektrische en elektronische componenten Bij Laman ( meerdere vestigingen) kun je als particulier gewoon binnenlopen en lagers kopen, is een zaak met balie. Alleen contant betalen, geen rekening, lijkt mij logisch en geen probleem. Ze zijn SKF servicepunt. Welkom! — Laman Dexis Site Dit geld ook voor Bernard Sanders in Wateringen (hoofdvestiging) Ook hier een balie, dus alles wat ze verkopen, kan je daar gewoon krijgen. Alleen contant betalen, geen rekening. Zij hebben meer op voorraad als Laman, ook hier van SKF. Ik kocht hier 20 jaar geleden al lagers en pakkingpapier voor mijn brommer, en aan een 16 jarige snotneus verkochten ze dus net zo makkelijk. Heb hier recent nog lagers voor mijn kolomboormachine gehaald. no problemo. Bernard Sanders Aandrijftechniek | Over ons | Wateringen | Den Haag | Bleiswijk Voor alle drie geldt, dat ze wellicht niet de goedkoopste zijn, maar je kan het er wel krijgen. Bijzondere producten kunnen ook besteld worden. Met Ebele ( staat reeds in lijst ) heb ik geen ervaring, maar wel goede berichten dat ze willen leveren, zelfs bijzondere lagers. En zij verkopen FAG/INA, hebben weer andere lagers in het assortiment als SKF. Nog een optie, verkoper George uit Waterlandkerkje verkoopt op Marktplaats lagers. Hier heb ik een partij van 100 miniatuur lagers gekocht voor de wielen van mijn vrachtwagen. China kwaliteit voor een China prijs ( €1,- per lager), maar hij levert ook precisie lagers voor draai/freesmachines van de grote merken. Kan interessant zijn. Voor ijzerwaren in het algemeen kun je ook terecht bij Gerritse. Ik word hier altijd uitstekend geholpen. Gerritse::Ons assortiment
__________________ Groetjes William |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
bij rs online kan je als particulier niet meer bestellen... helaas william... ik had daar jaren een account maar bij de laatste bestelling van 1500 euro werd ik de deur gewezen!.. ik bestelde daar 75% van mijn spullen.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |