![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Ik zal de leveranciers genoemd in latere berichten verzamelen in dit openingsbericht. Voor toelichting even d.m.v. zoeken in deze discussie in het blauwe lint hierboven het/de bericht(en) zoeken waarin de betreffende leverancier gemeld wordt. Algemeen
Videos lagers vervangen
UK USA
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 15 november 2011 om 16:49 Reden: zie bericht van Johan hieronder |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Als het een mooi lijstje word,voor de particulier, markeer ik hem even als sticky...
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Alleen Neita levert aan particulier . Webwinkel lagers aan de rest heb je dus weinig tot niks . Mvg Johan |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
| www.RCbearings.co.uk in engeland
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert Laatst gewijzigd door Anko; 18 november 2011 om 19:26 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 19 oktober 2003 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 54
|
brammer.nl levert tenminste in Eindhoven wel aan particulieren, is ook prima adres voor O-ringen.
__________________ U47, Neptune, Lafayette, Typhoon, Seaview 80" en zelfbouw. We willen allemaal oud worden, maar we willen niet oud zijn!! Gr. Hans V |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 5 maart 2005 Locatie: Tiel
|
Omdat we in de modelbouw meestal miniatuurlagers nodig hebben is dit een prima adres: GHW-Modellbauversand Onlineshop Dit zijn kwalitatief goede lagers en de firma geeft een prima en snelle service. De genoemde lagerprijzen zijn trouwens per 10 stuks. Groeten, Ad |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 januari 2006 Locatie: Oss
| Citaat:
Pehavo o.a. in Oss levert ook aan particulieren. groetjes, Jan
__________________ (the Flying Dutchman) Winnaar van vele Nat. en Internat. R/C schaal- wedstrijden,zowel Scale als Stand-off Scale.www.janhermkens.nl | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Uit het draadje over o-ringen Citaat:
Telefonisch informeren kan altijd. Bezoekadres : Veerplein 6, Postcode : 3331 LE Postbus : 322, 3330 AH Vestigingsplaats : Zwijndrecht Internet : http://www.ebele.nl/ Contactpersoon : Email : eberot@ebele.nl Telefoonnummer : 078 - 612 69 66 Faxnummer : 078 - 619 52 59 andere: http://www.wielens.nl/ Geen idee of die ook aan part. leveren
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! Laatst gewijzigd door Baggeraar; 14 november 2011 om 20:15 | |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Citaat:
Citaat:
Ik wou dat ik IRL zou snel promotie maakte.
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 14 november 2011 om 20:17 | ||
| | |
| | #11 (permalink) |
|
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 15 november 2011 om 15:28 |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert Laatst gewijzigd door Anko; 18 november 2011 om 19:26 | |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Jouw bericht en mijn update van openingsbericht hebben elkaar gekruisd.
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2009 Locatie: Bollenstreek Leeftijd: 39
|
Ik zag Acer Racing nog niet staan, klopt dat?
__________________ Slice A, MBGT8, SC8/10e, MBSC6ECO, Neu motors, Castle/Tekin ESC en 2 vliegtuigen. mijn auto's |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
@ ron, foutje van mij, rcbearings.co.uk moet gewoon zonder streepje Code: http://www.rcbearings.co.uk/
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |