![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2003 Locatie: Banned user Leeftijd: 36
|
Ik zou er deze epoxy voor gebruiken: Epoxyhars - Langzame verharder - PolyesterShoppen.nl Die wordt goed hard, weet ik uit ervaring. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 3 augustus 2003 Locatie: Zeewolde Leeftijd: 54
|
Ben bij onze lokale Action ook nog nooit epoxylijm tegengekomen en ik kom er wekelijks. Ze hebben wel combipakketjes van een tube papierlijm en een tube knutsellijm. Het zal toch niet..... |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 2 maart 2008 Locatie: Tilburg Leeftijd: 31
|
Heb het er ook nog nooit gezien. Gebruik zelf altijd CA en 30 minuten epoxy van hobbycity. Zeker die gote CA potjes van hun kosten weinig en goed. Heb zelf nooit problemen met het uitharden van epoxy van Hc. Wil die uhu endfast 300 nog wel eens proberen is dit nog zoveel steviger als een epoxy? Of is het epoxy? twijfel wel altijd waarmee CA scharnieren mee vast te lijmen. Ja CA zou je zeggen maar met ca heb je vaak snel van die wiite aanslag vlekken. Plak het dan maar af om dit te verkomen.
__________________ Pilot RC 27% Extra, Lorenz high society, sebart wind S, EF extra 300 EXP, T7C. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |