![]() |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2009 Locatie: tussen breda en eindhoven
|
dit noemen ze ets delen. ik zou ze er los op leggen als het mogelijk is anders zie je er bijna zeker lijmresten onder uit komen. deze delen maken een model een stuk mooier, maar ze zijn moeilijk te plaatsen
__________________ als het haast heeft, moet je het door een ander laten doen |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
@Harry, Ik vermoed dat ze ook nog een kleur moeten krijgen. Vergeet ze dan niet eerst voorzichtig na goed ontvetten en misschien even voorzichtig met staalwol behandelen in een goede metaal (non-ferro) primer te zetten, en daarna pas in kleur. Bij voorkeur airbrushen, want zulke fijne details ben je met de kwast of "gewone" spuitbus snel kwijt. En daarna vastzetten is inderdaad een probleem. Hangt ook af van waar ze tegenaan moeten komen. Je zou het kunnen doen met een geschikte, liefst transparante lijm die je met een cocktailprillertje op een paar belangrijke punten voorzichtig aanbrengt op deze onderdelen. Maar welke lijm hangt af van het materiaal van de ondergrond. Ik vermoed dat dit uit een bouwkit komt, staat er in de bouwhandleiding niets over? Groet, Ad Bakker PS Ik zie dat je nieuw op het forum bent, dus ik kan het best begrijpen dat je niet weet dat je foto's die je niet op een forumalbum hebt staan eerst terug moet brengen naar 800 pixels. Bij het uploaden van je foto's naar ImageShack kan je dat opgeven (resize optie).
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 7 januari 2012
|
hallo allemaal, bedankt voor julie reactie allemaal, @ ad bakker bedankt dat je ff zo kon reageren klopt ja ben met sommig stukjes zeker tot hun half uur bezig geweest, maar dan krijg je wel wat. klopt het komt van hun golf gti af ik zal er de volgende keer om denken om de foto kleiner te maken. gr harry |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |