![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 8 december 2004 Locatie: bovenkarspel Leeftijd: 41
| reparieren - fixieren - modellieren - isolieren in einer neuen Dimension / bondic site hier vind je ook wat vids hoe het werkt.
__________________ let niet op me taal ik ben woord blind. nieuwe msn dus me andere licht er uit. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
20 € in de duitse bauhaus markten. Maar het is geen lijm . Het is een kunststof die door UV-licht hard word . Waar je met de UV-led niet kan belichten word het dus ook niet hard . Mvg Johan |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 29 november 2002 Locatie: Eibergen Leeftijd: 41
|
Dit is voor de consument nieuw maar dit bestaat al langer. Maar de filmpje vertekenen zo snel gaat het niet. Het bestaat ook al in prepag carbon 80 grams mat folie eraf om de romp breuk en afhankelijk dat de zon schijn 10 tot 20 minuten en vliegen weer.
__________________ WWW.F5J.NL <<<>>> F5J nu ook op Facebook |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 |
Ik gebruik Acrifix lijmen voor perspex. Werkt volgens bij volgens hetzelfde principe, en is er van dun vloeibaar tot vrij dik. Hardt op licht uit, een dag bij normaal licht, zeer snel met een sterke (uv) lichtbron. Groet, Ad Bakker
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" Laatst gewijzigd door Ad Bakker; 31 januari 2012 om 19:04 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2003 Locatie: Banned user Leeftijd: 36
|
UV uithardende lijmen zijn idd zeer mooi, maar beperkt in gebruik, omdat het licht natuurlijk wel bij de lijm moet komen. De tandarts gebruikt het al jaren (epoxy-acrylaat) en ook voor dagelijks gebruik (epoxy en polyester) zijn er oplossingen. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |