![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Nee Johan, als het eenmaal hier op het forum staat is het van ons allemaal, ook als je vervolgens pisnijdig bent geworden door vervelende reacties. We willen het dan ook niet meer kwijt. De reden staat hieronder: Citaat:
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004
|
@Ad... zelfde idee! Prima! Historie: Ik had Burp gevraagd draadje van 'ruis' te ontdoen. Dat heeft hij keurig gedaan zoals dat in deze behoort. @ Johan. Jou verhaal heeft hij niet aangepast noch aangetast. Geen redenen tot algeheel knorrig gevoelen. De test en bevindingen met lijm zijn interessant. Met groet, Bas Busking |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 16 juni 2009 Locatie: Double-u monkeyfield Leeftijd: 28
|
ik snap er elkgeval helemaal geen r**t meer van maar ik wacht nog wel steeds op de testuitslag van het aluminium lijmen! Misschien moet je eens een vergelijking doen moet PU, PU gemixed met water en dan natuurlijk één met de activator. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 |
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |