![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 mei 2008 Locatie: Moerbeke-Waas (B) Leeftijd: 26
|
Voor de herstelling van een kistje moet ik enkel delen uit balsa uitsnijden. Wat kan je hiervoor best gebruiken indien je dit mechanisch wenst te doen. - Een elektrische figuurzaag? - Of je dremel vastzetten en een speciale freeskop gebruiken? Alvast bedankt voor de reacties, |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2005 Locatie: Schaijk, N-Brabant Leeftijd: 21
|
kun je gewoon met een hobby-mesje of een chirurgen-mesje doen. met potlood of pen op het balsa tekenen en dan uitsnijden. gebruik een mat die je onder het balsa legt, anders snij je in de tafel. een krant (opgevouwen) is ook genoeg om onder het balsa te leggen
__________________ You can't only gather knowledge in your life, you also need skills |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 27 mei 2008 Locatie: Moerbeke-Waas (B) Leeftijd: 26
|
De stukjes die ik wil namaken zijn afkomstig uit een extreme flight kistje. En de houtsoort die ze daar gebruiken (geen idee welke deze is) is redelijk hard waardoor ik het niet altijd eenvoudig is om er proper in te snijden.
|
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 februari 2011 Locatie: Hardinxveld - Giessendam Leeftijd: 54
| Citaat:
Moet wel geduld hebben. M.v.g. Malk
__________________ Graupner E Trainer S[/COLOR] - Xerces Shockflyer[/SIZE][/FONT][/SIZE] | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |