![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hallo, ik wil graag een dikker boven deck voor mij hb cyclone ik zoek een bedrijf of iemand die een stukje carbon kan snijden naar wens dus het gaat om een gewoven carbon 3.0 mm dik of 3.5 dat heel precies moet worden gesneden en het moet naar wens zijn dus niet standaard het gaat dus om zoiets, en ik verzorg het materiaal en we kunnen samen tot een mooi ontwerp komen ik heb helaas geen CAD of zo ![]() verder specificaties kan ik geven als er iemand reageert die het kan doen greetz florian |
|
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 29 december 2002 Locatie: Boxtel Leeftijd: 37
|
Moet je wel een speciaal figuurzaagblaadje hebben, beetje kwaliteits Carbon van die dikte en na 4-5 mm staan er geen tandjes meer op je zaagblad. Ik weet niet wat voor nauwkeurigheid er nodig is, geldt dit alleen voor de boringen of ook op omtreksmaten. Met boren en slijpen met een Dremel kun je een eind komen, maar dat geeft wel een hoop rotzooi en nog erger Carbon stof. Goed luchtmasker is zeer aan te bevelen, werkzaamheden buiten uitvoeren dan ook nog het liefst. Rick |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 12 februari 2003 Locatie: Drenthe Leeftijd: 28
|
Hoi, Als je het niet zelf wil doen denk ik dat je beter kan zoeken naar een Tuning Part of iets wat in de buurt komt van een ander merk en je kan aanpassen met een zaag of dremel. Wanneer je iemand zoiets wil laten frezen en het materiaal wil laten verzorgen denk ik dat het veel geld kost, en dat er weinig bereid zijn het te doen.. Carbon is niet echt leuk spul voor een frees. Ben benieuwd of er iemand is die het kan en wil.. Misschien eens zoeken op forum.. er zijn wel meer draadjes over carbon en bewerken. Groeten Vincent |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Guest
|
Ik kan het ook zelf doen maar me pa en ik kunnen wel een auto bouwen en afstellen maar als het om gaten maken gaat en zelf dat soort dingen doen kunnen we nog net 2 simpele gaten boren greetz florian |
|
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2004 Locatie: evergem Leeftijd: 66
|
mail eens naar frankdhont@pandora.be
__________________ NO WIND NO FUN |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 26 juni 2003 Locatie: uithoorn Leeftijd: 41
|
Hoi florian, Als je een cad file hebt dan kan ik het op onze waterstraalsnijder snijden. Dikte is geen probleem we snijden tot 100mm rvs op onze machine. groeten ruud
__________________ www.composite-models.nl |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2003 Locatie: Banned user Leeftijd: 36
|
Laser is geen goed idee, dan verbrand de hars, welke de vezel bijeen houdt. Ik zou idd voor de waterstraaloptie van Ruud gaan. Overigens is carbon redelijk goed met de hand te verwerken, de stijfheid is wel hoog, maar de slijtvastheid is een stuk minder dan van glasvezels. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2004 Locatie: evergem Leeftijd: 66
|
heeft u al kontakt genomen met frankdhont@pandora.be heeft cnc machine
__________________ NO WIND NO FUN |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |