![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Ik kan tandwielen frezen, maar ik zoek nog een manier om ze met de as te verbinden. Ik wilde dit soort dingetjes gebruiken (er op lijmen), maar ik wil ze eigenlijk iets langer, zodat er ruimte is om ze ook in het tandwiel te steken zonder dat de inbus verdwijnt. Bestaan die? Of is er misschien nog een andere optie?
|
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 8 februari 2003 Locatie: Zeeland
|
Als je zelf kan frezen, kun je ook draaien? Dan is zo'n busje gauw gemaakt. Dan moet je meteen wel een goede verbinding maken. Dus beter het tandwiel met geintergreerde bus draaien. Daarna de vertanding frezen. Marc |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Guest
|
Ik heb een CNC freesmachintje. Ik kan 4 mm in profiel frezen met moduul 1.5 maar daar nog een as van 10 mm op mee te frezen is wat veel van het goede. Dat haal ik niet. Daarom moet ik een busje hebben met een inbusboutje dat ik er later kan insteken. Draaien, tanden snijden en draad tappen is uiteraard wel supermooi mooi, maar dat kan ik niet |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |