![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 3 februari 2005 Locatie: Valkenswaard Leeftijd: 50
|
Ik ben op zoek naar iemand die het volgende voor mij kan maken: Ik ben op zoek naar draadeind maar dan van kunstof, het mag namelijk niet roesten. Draadeind moet ongeveer 20 cm lang zijn, draad M3 en van een redelijk sterk kunstof zijn. Daarnaast ben ik op zoek naar een cylinder van ongeveer 4 cm lang die hier overheen kan "lopen". Moet dus aan de binnenzijde ook m3 draad bevatten. Wie o wie kan mij helpen......... Pendelaar |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Ik weet nog wel iemand die je kan helpen met het maken van duidelijke discusie titels
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Je hebt het al begrepen zie ik
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Bedankt voor alle tips maar ik ben op zoek naar iemand die dit voor mij in een verloren uurtje zou kunnen/willen maken. Ja het mag ook van een ander materiaal zijn zo lang het maar niet roest. Pendelaar |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Als dit systeem veel gebruikt wordt, is metrische schroefdraad denk ik niet erg geschikt. Transportdraad?
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Neen, wordt niet veel gebruikt. Dient alleen voor overbrugging van 2 delen die iets onder spanning moeten komen te staan. Dit door het draadeind in de "cylinder"te laten lopen. Door het draadeind iets terug te draaien zal de totale lengte toenemen en verkrijg ik zo een kleine spanning tussen de 2 delen. En als het zit dan zit het. pendelaar |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 16 november 2005 Locatie: Stabroek (Antwerpen) Leeftijd: 21
|
Je kan ook gewoon een draadeind in eender welkmateriaal kopen en een moer (of een paar moeren) op die koker vastsolbraseren/solderen/lassen/... Op enkele moeren draaid het ook veel soepeler als op een koker volledig vol met schroefdraad. En dat draadeind verkopen ze zelfs in bouwmarkten.
__________________ Een sleper zonder sleep is als een Café zonder bier. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 27 september 2003 Locatie: Heerhugowaard
|
Aeronaut heeft RVS draadeind van M2, M2,5 en M3 van 1 meter lengte in de neuheitenfolder 2006 staan. Even bestellen bij een modelbouwzaak bij jou in de buurt. In de omgeving van Valkenswaard zitten er wel een paar die jou kunnen helpen. Succes, Marcel.
__________________ The difference between men and boys is the price of their toys!!! Hugh M. Hefner |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 12 september 2003 Locatie: Monster Leeftijd: 46
|
Conrad levert ook draadeinden in ieder geval in messing Voor het op spanning zetten van iets is kunsstof denk ik minder geschikt, daar het rek vertoond. Dan zul je het na verloop van tijd weer op spanning moeten zetten. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |