![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 3 februari 2005 Locatie: Valkenswaard Leeftijd: 50
|
Is het mogelijk om een romp af te werken met polyesterplamuur en daar overheen weefsel en epoxyhars. Oftewel gaan polyester en epoxy samen. Het is voor het afwerken van een romp. Pendelaar |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 26 juni 2003 Locatie: uithoorn Leeftijd: 41
|
Hoi, Al mijn handgebouwde pluggen worden gebouwd en strakgemaakt met epoxyhars en polyester plamuur. Dit werkt erg goed en zonder problemen. Succes ruud
__________________ www.composite-models.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2003 Locatie: Banned user Leeftijd: 36
|
Epoxy hecht goed op polyester, andersom is dit niet zo. Dus je kan epoxy over polyesterplamuur zetten. Als je een epoxy romp hebt, is het echter beter epoxy plamuur te gebruiken. Waarbij ik moet zeggen dat het vaak gebeurt dat er polyesterplamuur op epoxy gezet wordt, en dat het in het algemeen ook wel goed gaat. Onder water zou ik het echter niet aanraden... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 26 juni 2003 Locatie: uithoorn Leeftijd: 41
|
hoi pendelaar, Ik maak mijn pluggen om af te mallen dus ik heb helaas geen lange termijn ervaring. Zodra mijn pluggen gereed zijn worden ze gespoten,gepolijst en mallen van gemaakt. de pluggen verdwijnen dan meestal in de container. succes ruud
__________________ www.composite-models.nl |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Grt Peter www.nimbus-kunststof.nl | |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |