![]() |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2002 Locatie: Baarn Leeftijd: 60
|
De Lijm voor balsa is dunne CA (secondelijm) ... en is mits goed toegepast het lichtst, UHU-Hart is een beetje gedateerd .... en als je lekker klodderd zeker niet licht .... "witte" PVA houtlijm werk ook goed met balsa, maar heeft meestal een lange droog en klem tijd (maar er bestaat een 5 minuten versie van) en als je zuinig lijmt redelijk licht ......
__________________ Na het vliegen is landen een NohohoHOODzaak!! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
|
PVA lijm is veel zwaarder dan celluloselijm. Niet zo erg als epoxy, maar toch.... CA is ook mijn favoriet, naast de oude cellulose en waar nodig epoxy. PVA liever alleen voor meubels, enz.
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
|
Daar staat 'ie toch ook? Jaaa, daar staat 'ie......
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |