![]() |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juli 2005 Locatie: Gierle, Belgium Leeftijd: 29
|
__________________ Misquotation is, in fact, the pride and privilege of the learned. A widely- read man never quotes accurately, for the rather obvious reason that he has read too widely.Seaslugs |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2003 Locatie: Barneveld
|
dit is www.modelbouwforum.nl gaat over modelbouw voor een matras vlieger moet je op www.vliegerforum.nl zijn staat veel over het maken van matras vliegers maar ik waarschuw je weet waar je aan begint een matras vlieger heeft voor het maken eeen hoooooop onderdelen die allemaal verschillend zijn en dus ook allemaal een verschillend patroon nodig hebben en het aan elkaar naaien kost een hoop tijd en geduld en ik spreek uit ervaring maar als ie dan vliegt met de kwaliteiten van een peperdure vlieger is het de moeite wel waard geweest Groeten Gerjan
__________________ 3.5cc Wild Thing, Tamiya M03 Clasic Mini |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 juli 2005 Locatie: Gierle, Belgium Leeftijd: 29
| Citaat:
__________________ Misquotation is, in fact, the pride and privilege of the learned. A widely- read man never quotes accurately, for the rather obvious reason that he has read too widely.Seaslugs | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 24 oktober 2004 Locatie: sambeek
|
Zoek eens via google naar Surfplan. http://www.surfplan.com.au/sp/ Met dit programma kun je matrasvliegers ontwerpen. succes Piet |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 september 2005 Locatie: Geldrop Leeftijd: 39
| Citaat:
zij kunnen je helpen met ontwerpen, levering van stof, lijn etc. ik hoop dat je een beetje goed met de naaimachine overweg kunt want een matrasvlieger naai je niet even in elkaar. Zelfs iemand die voor de hobby kleding in elkaar naait zal er een flinke kluif aan hebben om het mooi strak te krijgen want een beetje matras vlieger zal toch wel 2 a 3 vierkante meter worden dus veel stof en veel naden. misschien toch overwegen gewoon een te kopen ?
__________________ Als ik nu zit, hoe kan het dan aan mij liggen.... ? | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
|
Ik vind het behoorlijk moedig dat je er zelf een wil maken, maar dat is niet echt simpel. Heb je al eens gevliegerd met een matrasvlieger? Want anders is het misschien een idee om als eerste exemplaar gewoon een te kopen. Bij vliegerwinkels zijn die dingen trouwens knap prijzig, maar ik heb er bij Blokker wel eens een gekocht voor een tientje die het prima doet, ligt al jaren achterin mijn auto (ligt nu een X-twin naast). Voor die prijs kan je zelf nauwelijks de stof kopen. (Voor wie een parapente-model wil maken - dat ding lijkt me daarvoor best geschikt als vleugel!) Zeg, we begrijpen je toch wel goed dat je wilt vliegeren hè... je hebt het toch niet over een matrasvleugel of parapente met een motortje en afstandsbesturing? Bart
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |