![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 15 december 2009
|
Zeer binnenkort ga ik beginnen met de bouw van een Fokker E.III in 1/4 schaal. Enige gegevens: Ontwerper: Proctor Spanwijdte: 99,5" (252,7cm) Lengte: 71,5" (181,6cm) Motor: Laser 200v (indien haalbaar anders ZG-20) Gewicht: 5-6Kg Laatst gewijzigd door Fokker E.III; 22 augustus 2010 om 01:39 Reden: Typefout! Bedankt Jan. |
| |
| | #2 (permalink) | |
| Lid sinds: 27 september 2002 Locatie: groningen Leeftijd: 54
| Citaat:
Gemakshalve gaan we er van uit dat jij die er ook in gaat bouwen? Succes! jan.
__________________ Alle mannen willen maar één ding: gelijk hebben. | |
| |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2002 Leeftijd: 41
|
Mijn broer kon deze kist gratis krijgen mooi gebouwd. De eigenaar vond het opbouwen te veel werk. Hij heeft maar een paar keer gevlogen met een eigen gemaakte stermotor. http://www.mvaalburg.nl/picture_libr...20compleet.jpg Hij hangt nu in ons clubhuis Het is niet zo mijn type kist maar vond het houtwerk wel echt heel mooi om te zien. Ik vond het jammer dat je het door de bespanning niet meer ziet, maar ja schaal he Vandaar de de kist wel een zwak plekje bij me heeft. Laatst gewijzigd door Bertus; 21 januari 2010 om 18:17 |
| |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 15 december 2009
| Noodzaak Ralf, Op mijn normale account zit mijn fotoquota bijna vol. Nu heb ik er voor dit project weer minimaal 60 (wordt 100) te gaan. @ Bertus, Tja die spandraden ontkom je niet aan. Je blijft minimaal 12 bevestigingen op het veld houden met monteren. Als we daar een soort snelkoppelsysteem van maken zeg 10 minuten? Valt dus wel mee vindt ik. Zonde zeg dat hij nu daar zo hangt. Wel mooi voor het clubhuis maar zo'n kist hoort gewoon af en toe in de lucht. |
| |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 31 oktober 2003 Locatie: Boskoop Leeftijd: 49
|
Heel veel bouw plezier toe gewenst. (want daar gaat het toch voornamelijk om ) Tevens word het weer een aan winst voor Dawn Patrol 2011?. Je mag onder tussen wel voor een aanhanger gaan sparen om het allemaal mee te kunnen nemen.
__________________ Must go, Zaterdag 7 mei 2011 elektro-fly in Boskoop (Zuid-Holland) Must see, Zaterdag 2 juli 2011 Dawn Patrol terrein GMVC |
| |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 19 november 2006 Locatie: echt Leeftijd: 62
|
hoi teus, heb hier nog de copy van proctor liggen sorry vergeten op te sturen probleem met alzheimer light stuur ze nu op gr. jacques
__________________ volgend project : 1/6 spitfire van mick reeves(is nu aan de beurt ) |
| |
| | #10 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 18 oktober 2005 Locatie: rotterdam
|
Hoi Teus, probeer een camping winkel in de buurt(of een winkel waar boot artikelen voor de pleziervaart) te vinden! Daar hebben ze vast wel een passende(of een zo goed als passende) pan in de schappen liggen! Zo niet dan kunnen ze die denk ik wel bestellen denk ik zo. Mvgr hans |
| |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| abonnement, eindecker, fokker e.iii |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |